چاپ کد خبر: 6216
25 فروردین 1398
hستاندار فارس مطرح کرد؛

پرداخت بالغ بر ۳ میلیارد تومان به آسیب دیدگان سیل شیراز/ خسارت خودرو‌های آسیب دیده پرداخت شد

استاندار فارس از پرداخت بالغ بر ۳ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان به آسیب دیدگان سیل شیراز خبر داد.

9747067 355

به گزارش اول فارس، عنایت اله رحیمی استاندار فارس عصر یکشنبه در جلسه تقدیر از گروه‌ها و سازمان‌های مردم نهاد استان فارس اظهار کرد: استانداری بالغ بر ۳ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان از طریق فرمانداری به آسیب دیدگان در سیل پرداخت کرده است.

وی با اشاره به اینکه بالغ بر ۳۵۰ خودرو در سیل آسیب دیده بودند، ادامه داد: خسارت خودرو‌های آسیب دیده در سیل بالغ بر ۲ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان پرداخت شده است.

استاندار فارس اضافه کرد: سیل اخیر شیراز باعث شد خسارت‌های زیادی به شهر و استان وارد کند، اما این بارندگی‌ها باعث شد بعد از ۱۱ سال خشکسالی همه سد‌ها پر آب و تالاب‌های استان احیا شود.

وی بیان کرد: از ابتدای امسال تاکنون میزان بارش ۷۷ میلی متر بوده در حالی که میزان بارندگی پارسال ۱۱۳ میلیمتر بوده و این آمار نشان می‌دهد که امسال سالی پر از رحمت است.

استاندار فارس با اشاره به چگونگی جلوگیری از وقایعی همچون سیل ادامه داد: ما دستورات لازم برای ایجاد هوشمند سازی مکان‌هایی که ایجاد خطر می‌کنند را داده‌ایم.

وی ادامه داد: هزینه سفر به ۲۴۱ مسافر آسیب دیده را از طریق راه آهن پرداخته و کمک نقدی به بازماندگان خانواده متوفی و پرداخت خسارت مسکونی برای ۹۱ نفر انجام شده است.

استاندار فارس با اشاره به آب گرفتگی در سایر شهرستان‌های استان افزود: در ۲۱ شهرستان استان آب گرفتگی و سیل بوده است.

در این جلسه از سازمان‌های مردم نهاد و اتحادیه‌های شیراز که در حادثه سیل اخیر به سیل زدگان کمک کردند تقدیر و تشکر شد.

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

آخرین اخبار