پرنده گیری مرگبار در شیراز/ زمان مصاحبه پذیرفته‌شدگان آموزش‌ و پرورش/تغییر نظر آموزش و پرورش فارس درباره تعطیلی مدارس

گرفتن پرنده حادثه آفرید

معاون اجتماعی پلیس فارس از سقوط و مرگ فردی در شیراز خبر داد که در یک واحد ساختمانی قصد گرفتن یک عدد پرنده داشته است.

گرفتن پرنده 1

اول فارس |اخبار استان فارس: سرهنگ کاووس محمدی معاون اجتماعی پلیس فارس بیان کرد: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر سقوط فردی در یک واحد ساختمانی در خیابان سفیر، بلافاصله ماموران به همراه دیگر نیرو‌های امدادی برای بررسی موضوع به محل حادثه اعزام شدند.

او افزود: پس از بررسی، ماموران مطلع شدند شخصی در یک واحد ساختمانی در طبقه چهارم قصد گرفتن یک عدد پرنده داشته است که به علت نامعلوم به پایین سقوط و فوت کرده است.

اعلام زمان مصاحبه پذیرفته‌شدگان آموزش‌ و پرورش

زمان و مکان مصاحبه پذیرفته‌شدگان آزمون استخدام پیمانی سال ۱۳۹۸ در آموزش‌ و پرورش فارس بزودی اعلام می‌شود.

11156672 124

 وحید رضا نظام الملکی رئیس اداره امور اداری و تشکیلات آموزش‌ و پرورش فارس اظهار کرد: زمان و مکان بررسی مدارک و مستندات و مصاحبه استخدامی پذیرفته‌شدگان چند برابر ظرفیت آزمون استخدام پیمانی سال ۱۳۹۸ آموزش‌ و پرورش استان ، بزودی از طریق سایت اداره کل آموزش و پرورش فارس به نشانی https://fars.medu.ir اعلام می‌ شود.

آزمون استخدام پیمانی سال ۱۳۹۸ آموزش‌ و پرورش در قالب هفتمین آزمون مشترک فراگیر دستگاه‌های اجرایی فارس پنجشنبه ۳۰ آبان برگزار شد.

تغییر نظر آموزش و پرورش فارس درباره تعطیلی مدارس

اداره کل آموزش و پرورش استان فارس اعلام کرد: فقط مدارس نوبت صبح تعطیل هستند.

 اداره کل آموزش و پرورش استان فارس که صبح امروز شانزدهم دی ۹۸ خبر تعطیلی همه مدارس شیراز در نوبت صبح و عصر را در روز سه‌شنبه (هفدهم دی) به مناسبت شرکت در مراسم گرامیداشت شهید سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی، اعلام کرد، با انتشار اصلاحیه‌ای تعطیلی نوبت عصر مدارس را لغو کرد.

بر این اساس، تعطیلی نوبت صبح مدارس شیراز همچنان پابرجا است.

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

آخرین اخبار