چاپ کد خبر: 21761
26 بهمن 1398

پروفسور رزمجو : مردم در سختی هستند، برخی پول این همه تبلیغات را از کجا آورده اند؟

آیت اله رزمجو کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی حوزه انتخابیه شیراز و زرقان در نشست مطبوعاتی خود با خبرنگاران و اصحاب رسانه  به بیان نظرات و دیدگاههای خود پرداخت.

رزمجو2 11

به گزارش اول فارس، پروفسور آیت اله رزمجو در ابتدای نشست خبری خود با رسانه که روز جمعه ۲۵ بهمن ماه با حضور جمعی از خبرنگاران رسانه های عمومی استان فارس برگزار گردید با تاکید بر نقش رسانه ها در افزایش مشارکت مردم در صحنه های مختلف اجتماعی گفت: به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران نقش رسانه ها بسیار تاثیر گذار است و باید به گونه ای حرکت کنیم که هم مشارکت مردم حداکثری شود و هم مردم بتوانند در انتخابات پیش رو انتخاب خوب ومناسبی برای نمایندگی خود در مجلس داشته باشند.

پروفسور رزمجو شعار محوری خود در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی را” آدمها بجای آهنها ” اعلام کرد وگفت معتقدم نقش انسانها در برنامه ریزیها، تغییر وتحولات و وتصمیم گیریها باید بیش از پیش افزایش یابد و انسان باید محور توسعه اقتصادی،اجتماعی و فرهنگی باشد.

1مصاحبه مطبوعاتی رزمجو

رزمجو با بیان اینکه عده ای نمیخواهند به نیروهای انسانی مستعد جامعه خصوصا جوانها اهمیت داده شود گفت: در گام دوم انقلاب اسلامی باید جوانان را بعنوان یک سرمایه با ارزش اجتماعی به صحنه بیاوریمولی در حال حاضر شرایط خوبی در حوزه تصمیم گیری و تصمیم سازی سیاسی نداریم و بایستی میدان را به جوانان واگذار کنیم.

کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی حوزه انتخابیه شیراز و زرقان با اشاره به اینکه برخی با سماجت سعی دارند در همه ادوار مجلس بعنوان کاندیدا و نماینده حضور داشته باشند بیان کرداین افراد می گویند احساس تکلیف می کنیم، واقعا این افراد به دنبال چه چیزی هستند؟ بعنوان یک کاندیدا معتقدم قانون به گونه ای اصلاح شود که یک حداکثر دو دوره بتواند در مجلس نماینده باشد . وی خطاب به این گونه نمایندگان و کاندیداها گفت بگذارید کسانی  که دلسوز مردم، کشور و نظامن هستند هم در صحنه حضور یابند.

پرفسور رزمجو با اشاره به نقش تاریخی زنان در جامعه ایران گفت:متاسفانه هنوز نتوانسته ایم برای زنان خانه دار کاری در خور انجام دهیم و بیمه زنان خانه دار یکی ازبرنامه هایی است که در صورت انتخاب بعنوان نماینده آن را پیگیری خواهم کرد.

دکتر آیت الله رزمجو

استاد تمام  دانشگاه شیراز با بیان  اینکه جوانان امروز از شرایط خوبی برخوردار نیستند افزود: برخی دانشجویان در تامین هزینه خرید ژتون غذای هفتگی خود دچار مشکل هستند.

آیت اله رزمجو کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی حوزه انتخابیه شیراز و زرقان با اشاره به ستاره دار کردن برخی دانشجویان گفت نباید به هر بهانه ای دانشجویان را ستاره دار کنیم، ستاره دار کردن دانشجویان باعث ایجاد محدودیت و دلسردی دانشجویان  و روی گردانی آنها از فعالیت سیاسی در دانشگاهها میگردد.

استاد دانشگاه شیراز ایجاد منطقه ویژه علم وفن آوری در شیراز را یک ضرورت برشمرد وگفت فارس باید به کریدور فن آوری  جنوب کشور تبدیل شود و با ایجاد منطقه ویژه فن آوری در فارس مشکل ارتباط عملی دانشگاه وصنعت حل خواهد شد.

کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی حوزه انتخابیه شیراز و زرقان آسیب های اجتماعی رابعنوان یک معضل جدی بر شمرد وگفت باید از نظر فرهنگی کاری کنیم که دروغ، بی اعتمادی و طلاق در جامعه به کمترین حد ممکن برسد.

آیت اله رزمجو کارگران را بعنوان یک قشر آسیب پذیر و فاقد پناهگاه سیاسی واجتماعی دانست وگفت متاسفانه هر مدیری که وارد یک مجموعه می شود بلافاصله  و براحتی کارگران دارای سابقه وتجربه را اخراج و سعی می کند افراد مورد نظر خود را بجای آنان به کار گمارد و این یکی از مشکلات امروز کارگران در بحث امنیت شغلی کارگران است.

پروفسور رزمجو از فرار مغزها بعنوان یک مصیبت جدی برای آینده کشور یاد کرد وگفت جوانان با استعداد را پس از آموزش و صرف هزینه های بسیار براحتی تقدیم سایر کشورها می کنیم و زمینه خدمت وکار و تولید را از این افراد می گیریم وناچار می شوند کشور را ترک کنند.

کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی حوزه انتخابیه شیراز و زرقان با بیان اینکه کشور را نمیتوان با سعارهای پوپولیستی اداره کرد گفت در حالی که مردم در شرایط بسیار سخت ناشی از تحریمهای ظالمانه با مشکلات دست به گریبان هستند متاسفانه برخی کاندیداها هزینه های آنچنانی صرف تهیه و نصب بنرهای تبلیغاتی در معابر شهر میکنند ومردم البته از خود می پرسند این افراد اینهمه پول را از کجا آورده اند که صرف تبلیغات میکنند در حالی که بسیاری در تامین حداقل معیشت خود دچار مشکل هستند.

آیت اله رزمجو با انتقاد از کسانی که سعی می کنند مشارکت مردم در انتخابات را زیر سوال ببرند گفت اگر مردم  را از انتخابات دلسرد کنید خواهید دید چه کسانی بر سرنوشت مردم حاکم خواهند شد.

رزمجو3 8

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

آخرین اخبار