چاپ کد خبر: 18444
20 آذر 1398

پرونده مالک زیپ‌لاین پولادکف به دادگاه ارجاع شد

زیپ لاین فولادکف

 مدیرکل استاندارد استان فارس با بیان اینکه دستگاه زیپ لاین مجموعه پولادکف، سال گذشته پلمب شده بود و فاقد استاندارد است، گفت: پرونده تخلف مالک این دستگاه امروز به دادگاه ارجاع شد.

به گزارش اول فارس، به دنبال انتشار کلیپی از بروز حادثه برای یک شهروند در حین استفاده از دستگاه زیپ لاین مجموعه پولادکف سپیدان، مرتضی رهنما  گفت: این دستگاه دیماه سال گذشته به دلیل نداشتن استانداردهای لازم، از سوی این اداره پلمب شده بود.

وی با بیان اینکه مالک این دستگاه با توجه به شرایط برفی و حضور مردم برای تفریح در مجموعه پولادکف، سوءاستفاده کرده است، گفت: پرونده این تخلف را به دادگاه ارجاع داده‌ایم و پیگیر اجرای قانون در این خصوص هستیم.

رهنما خاطرنشان کرد: سال گذشته و بعد از پلمب دستگاه روباه پرنده یا زیپ لاین مجموعه فولادکف، مالک اعلام کرد که قصد جمع‌آوری این دستگاه را دارد.

مدیرکل استاندارد فارس با تصریح اینکه اجازه به مخاطره انداختن جان مردم را به هیچ مجموعه و گروهی نخواهد داد، گفت: تله کابین مجموعه پولادکف نیز در حال استانداردسازی است و تا زمان نهایی شدن کار، اجازه بهره‌برداری را ندارد.

رهنما با یادآوری اینکه دستگاه تله کابین هم مشمول استاندارد اجباری است، گفت: شهروندان تا زمان نهایی شدن استانداردسازی تله کابین و نصب اطلاعیه اداره کل استاندارد مبنی بر تایید آن، به هیچ عنوان از این تله کابین استفاده نکنند.

براساس این گزارش طی روزهای اخیر کلیپی در فضای مجازی دست به دست می‌شود که در آن فردی حین استفاده از دستگاه روباه پرنده یا زیپ لاین مجموعه پولادکف در شهرستان سپیدان استان فارس، دچار آسیب جدی می شود.

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

آخرین اخبار