پوستر “افتخار به گذشته و امید به آینده” به مسابقه گذاشته شد

معاون اجرایی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان فارس از برگزاری مسابقه طراحی پوستر با شعار محوری “افتخار به گذشته و امید به آینده” در راستای گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی خبر داد .

به گزارش اول فارس، رضا جاویدی پنجشنبه ۳ آبان در جمع خبرنگاران افزود: با توجه به نزدیک شدن ایام الله دهه فجر و چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، و لزوم بهره بردن از ظرفیت هنرمندان استان فارس در تولیدا محتوای فاخر، مسابقه طراحی پوستر پیش بینی شده است.

68515

وی گفت: بصیرت و دشمن شناسی، مقاومت و دفاع مقدس، محرومیت زدایی، ایام پیروزی انقلاب اسلامی، جهانی شدن انقلاب اسلامی، انقلاب اسلامی و جوانان، پیشرفت در حوزه‌های مختلف علمی، صنعتی، کشاورزی و خدماتی، نقش زنان در پیروزی و تداوم انقلاب اسلامی، نابودی کامل استکبار و هم پیمانان، و تحقق حکومت حضرت مهدی(عج) از محورهایی است که هنرمندان می توانند به خلق آثار خود بپردازند .

معاون اجرایی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فارس گفت: علاقه مندان برای شرکت در این مسابقه می‌توانند آثار تولیدی را همراه با مشخصات کامل فردی تا دهم آبان ماه به نشانی ایمیل [email protected]  ارسال کنند.

به گفته جاویدی، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، بسیج هنرمندان، حوزه هنری، سازمان فضای مجازی سراج در این برنامه مشارکت دارند.معاون اجرایی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فارس گفت: آثار منتخب پس از داوری معرفی و جوائز نفیسی به تولید کنندگان آن اهدا خواهد شد.جاویدی گفت: پوسترهای تولیدی در ایام شکوهمند پیروزی انقلاب اسلامی، به عنوان بخشی از محتوای فرهنگی هنری، در معرض دید عموم مردم قرار خواهد گرفت.

لازم به یادآوری است که ستاد بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، در استان فارس با شعار محوری افتخار به گذشته و امید به آینده، آغاز به کار کرده است.

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

آخرین اخبار