چاپ کد خبر: 25224
12 فروردین 1399

پیام شهردار و رئیس شورای اسلامی شهر صدرا بمناسبت ۱۲ فروردین

در آستانه ۱۲ فروردین و سالروز جمهوری اسلامی شهردار و رئیس شورای اسلامی صدرا   با انتشار پیام مشترکی این رویداد تاریخی را گرامی داشتند.به گزارش اول فارس، متن این پیام به شرح ذیل است:

شهردار و رئیس شورای صدرا

این انقلاب محمدی(صلی الله علیه و آله) طاغوت ۲۵۰۰ ساله را شکست و بیش از ۴ دهه است که ابراهیم وار به بت شکنی خود تا استقرار حکومت جهانی عدل الهی ادامه می دهد

در طلیعه ۱۲ فروردین و عید الله نظام مقدس جمهوری اسلامی، گرامی می داریم یاد و نام امام عظیم الشان و راحلمان. خمینی(ره) کبیری که به مدد لطف الهی و انفاس قدسیه انبیاء و اولیاء و با وحدت و همراهی مردمی استوارتر از کوهها، نام جمهوری اسلامی ایران را بر تارک سلسله جبال هستی، ثبت نمود؛ تا نقطه امید و رهایی آزادگان جهان گردد و آغازی برای تقابل و سرنگونی آخرالزمانی طاغوتهای جن و انس باشد.
این انقلاب محمدی(صلی الله علیه و آله) طاغوت ۲۵۰۰ ساله را شکست و بیش از ۴ دهه است که ابراهیم وار به بت شکنی خود تا استقرار حکومت جهانی عدل الهی ادامه می دهد.
عید بزرگ ۱۲ فروردین و روز جمهوی اسلامی را به محضر رهبر حکیم و هادی انقلاب اسلامی و همچنین ملت عزیز و عزتمند ایران اسلامی، تبریک عرض نموده و امیدواریم هرچه زودتر، طعم شیرینِ ظهورِ امامِ مطلقِ عادل و ناخدای کشتی جمهوری اسلامی ایران، بر کرانه هستی؛ این انقلاب مجاهدان را به کمال اصلی برساند.
ان شاءالله

بهزاد پرنیان
شهردار صدرا

حمیدرضا صادقی
رئیس شورای اسلامی شهر صدرا

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

آخرین اخبار