چاپ کد خبر: 3214
10 دی 1397
سازمان هواشناسی برای پایان هفته جاری چنین پیش بینی کرده است:

پیش بینی بارش باران و برف در آخر هفته

77

به گزارش اول فارس به نقل از  روابط عمومی سازمان هواشناسی کشور، احد وظیفه، مدیریت پیش‌بینی و هشدار این سازمان در خصوص سامانه بارشی که روز چهارشنبه ۱۳۹۷/۱۰/۱۲ از سمت مرزهای غربی وارد کشور می‌شود، گفت: این سامانه روز چهارشنبه سبب بارش باران و برف در استان‌های واقع در غرب و جنوب غرب خواهد شد و روز پنجشنبه ۱۳۹۷/۱۰/۱۳ تقویت شده و علاوه بر مناطق فوق، استان‌های واقع در شمال غرب، مرکز، بخش‌هایی از جنوب کشور، استان‌های واقع در دامنه‌های شمالی  و جنوبی البرز و بتدریج شمال شرق را دربر‌می گیرد.

وظیفه با بیان این‌که روز چهارشنبه در استان‌های لرستان، ایلام، نیمه شمالی خوزستان، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه وبویراحمد، جنوب همدان، برخی نقاط کرمانشاه و استان مرکزی بارش باران و برف پیش بینی می‌شود، افزود: شدت بارش در این روز در  شمال شرق خوزستان، جنوب لرستان و شمال غرب چهارمحال و بختیاری خواهد بود.

وی به سبب بارش برف در نقاط کوهستانی و سردسیر مناطق ذکر شده از لغزندگی جاده‌های کوهستانی، مه آلودگی و کاهش دید خبر داد و توصیه نمود هنگام تردد در این مناطق نکات لازم جهت حفظ ایمنی و جلوگیری از خسارات احتمالی بکار گرفته شود.

مدیریت پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی کشور در خاتمه یادآور شد: سامانه مذکور روز جمعه ۱۳۹۷/۱۰/۱۴ در شمال شرق فعال بوده و سپس از کشور خارج می شود.

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

آخرین اخبار