چاپ کد خبر: 8565
17 خرداد 1398
با حضور مردم، ورزشکاران و مسئولان ورزش فارس

پیکر قهرمان شیرازی کاراته المپیک جوانان به خاک سپرده شد

پیکر قهرمان شیرازی کاراته المپیک جوانان به خاک سپرده شد

پیکر نوید محمدی قهرمان شیرازی کاراته المپیک ۲۰۱۸ جوانان در آرژانتین در میان حُزن و اندوه جامعه ورزش فارس به خاک سپرده شد. به گزارش اول فارس ، در آئینی که جمعه هفدهم خردادماه جاری در آرامستان شهرک والفجر شیراز و با حضور مردم، ورزشکاران و مسئولان ورزش فارس برگزار شد پس از قرائت نماز، شرکت کنندگان به عزاداری پرداختند و سپس پیکر این قهرمان ۱۷ ساله برای همیشه در خانه ابدیش با زدن سنج و دمام به خاک سپرده شد.

زنده یاد نوید محمدی از امیدهای کاراته استان فارس برای حضور در المپیک ۲۰۲۰ ژاپن و کسب مدال بود که دست تقدیر روزگار امانش نداد.این ورزشکار بامداد پنجشنبه شانزدهم خردادماه جاری در بلوار کوهسار بر اثر واژگونی خودرواش جان را به جان آفرین تقدیم کرد.

“نوید” فرزند هادی محمدی مربی تیم ملی کاراته و از مربیان با سابقه فارس است.محمد رضا محمدی که قهرمان کاراته جهان است عموی نوید و مربی او بود.

مدال طلای المپیک نوجوانان، مدال طلای نوجوانان آسیا، مدال نقره جوانان آسیا، مدال طلای کاپ آزاد جهانی رومانی، مدال نقره جوانان جهان و کسب سهمیه المپیک، ۲ مدال طلای مسابقات بین المللی کاپ ایران زمین، یک مدال طلا یک نقره و یک برنز مسابقات بین المللی ارومیه در کارنامه این ورزشکار ۱۷ ساله وجود دارد.

مجلس یادبود این ورزشکار فقید دوشنبه بیستم خردادماه جاری در حسینه ثارالله شیراز واقع در بلوار پاسداران برگزار می‌شود.”منبع:ایرنا”

برچسب ها:
نظرات خود را برای ما ارسال کنید

آخرین اخبار