چاپ کد خبر: 13955
3 مهر 1398

کدام ادارات و سازمانها استخدام دارند؟ / نحوه ثبت نام برای استخدام در فارس

Capture 4

 معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان فارس جزئیات ثبت‌نام و زمان برگزاری هفتمین آزمون مشترک فراگیر دستگاه‌های اجرایی را اعلام کرد.

به گزارش اول فارس، احمدعلی افکاری افزود: نام‌نویسی از داوطلبان از روز  پنجشنبه چهارم مهرماه جاری آغاز و این فرایند تا روز جمعه ۱۲ همین ماه ادامه خواهد داشت و این زمان تمدید نیز نخواهد شد.
وی ادامه داد: متقاضیان شرکت در آزمون می‌توانند پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنمای شرکت در آزمون که در سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانیwww.sanjesh.org  قرار دارد در صورت برخورداری از شرایط نسبت به نام‌نویسی از طریق همین سایت اقدام کنند.
او اظهار داشت: وزارت آموزش و پرورش، وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، سازمان امور عشایر ایران، سازمان زندان‌ها و اقدامات تامینی و تربیتی، وزارت جهاد کشاورزی، سازمان ثبت احوال، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، وزارت نیرو، سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی، سازمان ملی بهره‌وری، مرکز آمار، سازمان نقشه برداری کشور، مرکز آموزش مدیریت دولتی، وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، شرکت مادر تخصصی مدیریت منابع آب، سازمان اداری و استخدامی، شرکت سهامی بیمه ایران، سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، سازمان امور اراضی، شرکت مهندسی آب و فاضلاب و سازمان دامپزشکی دستگاه‌هایی است که داوطلبان می‌توانند برای جذب شدن در هر یک از آنها در آزمون استخدامی نام‌نویسی کنند.
معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی سازمان مدیریت و برنامه ریزی فارس اضافه کرد: هفتمین آزمون مشترک فراگیر دستگاه‌های اجرایی روز پنجشنبه سی‌ام آبان ۹۸ برگزار خواهد شد.
افکاری ادامه داد: در این آزمون یک هزار و ۶۰۸ نفر جهت خدمت در دستگاه‌های اجرایی استان فارس پذیرفته و جذب خواهند شد.

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

آخرین اخبار