چاپ کد خبر: 36291
18 مهر 1399

کرونای هولناک در همه جای استان فارس : مرگ ۷ مبتلا در ۲۴ ساعت

drhoseyni18m

به گفته مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شیراز، از ابتدای شیوع کروناویروس تاکنون در استان فارس، بیش از ۶۰ هزار نفر به این بیماری مبتلا شدند.

به گزارش اول فارس ازشیراز، دکتر «سید روح الله حسینی» اظهار کرد: از ابتدای شیوع کروناویروس تاکنون در استان فارس، ۳۰۸ هزار و ۳۴۷ نمونه آزمایشگاهی از افراد بیمار و علامت دار تهیه و به آزمایشگاه های تشخیصی در سطح استان ارسال شده که از این تعداد، ۶۰ هزار و ۶۹۴ مورد مثبت شناسایی شده است.

او همچنین آمار بهبودیافتگان بیمارستانی و ایزوله خانگی استان را از ابتدا شیوع کروناویروس تاکنون، ۵۴ هزار و ۳۱۰ نفر اعلام کرد.

دکتر حسینی با اشاره به بستری هزار و صد بیمار مشکوک و یا دارای علامت ابتلا به کروناویروس در بیمارستان های استان فارس ، اضافه کرد: از این تعداد، ۱۱۳ بیمار کووید۱۹ به دلیل وخامت وضعیت جسمی در بخش مراقبت های ویژه بیمارستان های استان فارس بستری هستند.

مدیر روابط عمومی دانشگاه گفت: متاسفانه هفت نفر  در ۲۴ ساعت گذشته به دلیل ابتلا به کروناویروس جان خود را از دست دادند که با این موارد جدید، در حال حاضر آمار جانباختگان کرونا ویروس در فارس، از ابتدای شیوع تاکنون به هزار و ۶۳ نفر رسیده است.

این مقام مسوول در دانشگاه علوم پزشکی شیراز با اشاره به روند رو به افزایش موارد ابتلا به کووید۱۹، تاکید کرد: هرگونه بی توجهی و سهل انگاری در برابر کروناویروس، باعث گسترش شیوع این بیماری خطرناک می شود، بنابراین با استفاده از ماسک، رعایت فاصله فیزیکی، شست و شوی مرتب دست ها و پرهیز از ترددهای غیرضرور، می توان از ابتلا به این بیماری پیشگیری کرد.

عضو کانال اول فارس در واتساپ شوید

%D9%88%D8%A7%D8%AA%D8%B3%D8%A7%D9%BE

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

آخرین اخبار