چاپ کد خبر: 28292
31 اردیبهشت 1399

انبار ۳۸۰ میلیاردی احتکار خودرو در کازرون لو رفت

دادستان عمومی و انقلاب کازرون از پلمب انبار نگهداری خوردو یکی از نمایندگی این شهرستان خبر داد.

کشف خودرو در کازرون

به گزارش اول فارس ، فرمانده انتظامی استان فارس گفت: مأموران پلیس آگاهی کازرون ۱۶۲ دستگاه خودرو احتکار شده به ارزش ۳۸۰ میلیارد ریال از یک انبار کشف کردند.

سردار “رهام‌بخش حبیبی”در گفت‌ وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، بیان کرد: مأموران اداره مبارزه با جرایم اقتصادی پلیس آگاهی کازرون از اخباری مبنی بر نگهداری و احتکار خودرو در یک انبار واقع در یکی از محله‌ها مطلع و موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: بلافاصله با کسب مجوز قضائی در بازرسی از محل مورد نظر ۶۳ دستگاه پژو پارس، ۴۰ دستگاه پژو ۴۰۵، ۲۰ دستگاه  پژو ۲۰۶،  ۱۴ دستگاه سوزوکی ویتارا، ۱۷ دستگاه هایما، ۶ دستگاه سمند و ۲ دستگاه پژو ۲۰۷ که فاقد مدارک ورودی و خروجی و احتکار شده بود کشف و توقیف شد.

فرمانده انتظامی استان فارس با بیان اینکه ارزش این محموله احتکار شده برابر نظر کارشناسان، ۳۸۰ میلیارد ریال برآورد شده است، تصریح کرد: در این خصوص پرونده تشکیل و تحویل مراجع قضائی شد.

وی تصریح کرد: پیشگیری از جرایم نیازمند عزم همگانی است و از شهروندان درخواست می شود هرگونه موارد مشکوک را از طریق مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

عضوکانال واتساپ اول فارس شوید%D9%88%D8%A7%D8%AA%D8%B3%D8%A7%D9%BE 1

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

آخرین اخبار