چاپ کد خبر: 28804
7 خرداد 1399

کشف یک انبار بزرگ اموال مسروقه در شیراز

جانشین فرمانده انتظامی استان از دستگیری اعضای باند ۵ نفره سارقان منزل و کشف ۷۰ فقره سرقت از آنها در شیراز خبر داد.

کشف ۲۷ هزار عدد دستکش احتکار در شیراز

به گزارش اول فارس ، سرهنگ “یوسف ملک‌زاده” ، گفت: به دنبال وقوع چند فقره سرقت سریالی منزل در شهرستان شیراز، موضوع شناسایی و دستگیری اعضای باند سارقان به صورت ویژه در دستور کار ماموران قرار گرفت.

وی ادامه داد: در بررسی‌های انجام شده توسط کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی استان، مشخص شد سارقان در اوایل شب خصوصا ایام تعطیل که شهروندان برای تفریح و یا دید و بازدید از منزل خود خارج می شوند با ورود به منازل اقدام به سرقت اموال کم حجم و با ارزش می کنند.

جانشین فرمانده انتظامی استان گفت: کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی استان با انجام اقدامات فنی و اطلاعاتی، موفق به شناسایی اعضای باند سارقان منزل در یکی از محله های شیراز شدند.

سرهنگ “ملک‌زاده” با بیان اینکه ماموران موفق شدند در یک عملیات ضربتی هر ۵ نفر سارق منزل که اعضای یک باند بودند را دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل کنند، تصریح کرد: متهمان در بازجویی فنی و تخصصی و مواجه شدن با ادله و مستندات پلیس چاره ای جز بیان حقیقت نداشتند و به ۷۰ فقره سرقت منزل در شیراز اقرار کردند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه در بازرسی از مخفیگاه متهمان ۵۰۰ گرم طلا، ۲۰ عدد سکه بهار آزادی، ۵۰ میلیون ریال چک پول، یک دستگاه طلایاب، ۲۵ عدد ادکلن گران قیمت، یک عدد دوربین عکاسی و ۱۸ عدد ساعت کشف شد، خاطر نشان کرد: کارشناسان ارزش اموال مکشوفه را ۵۰ میلیارد ریال برآورد کرده‌اند.

وی با اشاره به اینکه سارقان تحویل مراجع قضائی و از آن طریق روانه زندان شدند، به شهروندان توصیه کرد: در صورت خروج از منزل و مسافرت طولانی، منازل خود را به افراد مورد اعتماد خصوصا همسایگان بسپارید و حتی الامکان  منازل خود را مجهز به آژیر و دوربین مدار بسته کنید.

عضوکانال واتساپ اول فارس شوید%D9%88%D8%A7%D8%AA%D8%B3%D8%A7%D9%BE 1

برچسب ها:
نظرات خود را برای ما ارسال کنید

آخرین اخبار