چاپ کد خبر: 8853
25 خرداد 1398
در استان فارس

کشف ۸۲۳ کیلوگرم تریاک از یک منزل مخروبه و یک خودرو

کشف 823 کیلوگرم مواد مخدر در استان فارس

به گزارش اول فارس به نقل از معاونت اجتماعی نیروی انتظامی استان فارس، سردار رهام بخش حبیبی اظهار داشت: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان فیروز آباد از خبری مبنی بر اینکه قاچاقچیان مواد مخدر قصد جابه‌جایی محموله سنگین مواد مخدر را در سطح محور‌های مواصلاتی دارند، مطلع و موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

وی ادامه داد: بلافاصله مأموران انتظامی به محل مورد نظر اعزام و نسبت به کنترل خودرو‌های عبوری اقدام کردند که پس از مدتی به یک دستگاه خودرو پژو پارس مظنون و دستور ایست دادند، ولی راننده خودرو بدون توجه اقدام به فرار کرد.

فرمانده انتظامی استان فارس گفت: پس از طی مسافتی تعقیب و گریز، مأموران با استفاده از قانون به کارگیری سلاح، لاستیک‌های این خودرو را هدف قرار داده و خودرو را متوقف کردند.

حبیبی افزود: در بازرسی از این خودرو ۶۷۵ کیلوگرم تریاک کشف و یک قاچاقچی مواد مخدر نیز دستگیر و به دستگاه قضائی تحویل داده شد.

فرمانده انتظامی استان فارس با اشاره به انجام یک عملیات دیگر در شهرستان نی ریز گفت: مأموران انتظامی بخش قطرویه در این شهرستان، از دپو میزان قابل توجهی مواد مخدر در یک منزل مخروبه مطلع و برای بررسی به محل اعزام شدند.

 حبیبی گفت: در بازرسی از این منزل مخروبه، ۱۴۸ کیلو و ۴۰۰ گرم تریاک کشف و تحقیقات پلیس برای دستگیری متهم یا متهمان این پرونده ادامه دارد.

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

آخرین اخبار