چاپ کد خبر: 12471
10 شهریور 1398

کلاهبردار مدعی نفوذ در دستگاه قضائی فارس دستگیر شد

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان فارس از دستگیری شخص کلاهبردار ۵۰۰ میلیون ریالی به اتهام ادعای نفوذ در دستگاه قضائی شیراز خبر داد.

نتیجه تصویری برای کلاهبردار

به گزارش اول فارس ، سرهنگ کاووس محمدی معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان فارس اظهار کرد: در پی مراجعه فردی به پلیس مبنی بر این که ۲ نفر از فرزندانم به اتهام حمل مواد مخدر در زندان به سر می‌برند و فردی که ادعای نفوذ در دستگاه قضائی می‌کرد، به جهت آزادی آنان مبلغ ۵۰۰ میلیون ریال از من کلاهبرداری کرده است.

او افزود: موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران قرار گرفت و پس از تحقیقات تخصصی و فنی، موفق شدند متهم را در یکی از محله‌های شیراز دستگیر کنند.

سرهنگ محمدی با بیان این که متهم در بازجویی فنی و تخصصی اقرار به کلاهبرداری ۵۰۰ میلیون ریالی از شاکی کرد، ادامه داد: این فرد کلاهبردار با حضور مقابل دادسرا و با ادعای حل مشکل پرونده خارج از روند دادرسی، با شهروندانی که پرونده قضائی داشتند ارتباط صمیمی برقرار و با جلب اعتماد از طعمه‌های خود کلاهبرداری می‌کرده است.

معاون اجتماعی پلیس فارس با بیان این که متهم پس از سیر مراحل قانونی روانه زندان شد، تصریح کرد: شهروندان باید در صورت داشتن هرگونه پرونده در دستگاه قضائی، امور مرتبط را فقط از طریق قانونی پیگیری کنند و چنانچه در این زمینه افراد کلاهبردار به آن‌ها مراجعه کرد سریعا با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ تماس بگیرند.

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

آخرین اخبار