چاپ کد خبر: 6285
27 فروردین 1398
تا روز جمعه 30 فروردین همه روزه از ساعت 15 تا 21

گشایش پانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی کشاورزی در شیراز

ماشین

وی با بیان اینکه باید روش‌های نوین در ارائه محصولات کشاورزی مورد توجه قرار گیرد، گفت:نقش بخش خصوصی در اقتصاد کشاورزی باید بیش از گذشته مورد توجه قرار گیرد.

سید محمود موسوی، مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی فارس نیز در حاشیه این مراسم گفت: نمایشگاه کشاورزی استان فارس به عنوان بزرگترین نمایشگاه حوزه صنایع کشاورزی در ایران، امسال در مساحتی بالغ بر ۲۰ هزار مترمربع در پنج سالن بهار، سرو، نرگس، ملاصدرا و حافظ و فضای باز نمایشگاهی و با حضور ۱۷۰ شرکت از سراسر نقاط کشور و نمایندگان محصولاتی از کشورهای خارجی برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه استان فارس قطب کشاورزی کشور است، افزود: فعالان و تولیدکنندگان بسیاری در زمینه‌های مختلف کشاورزی در استان فعالیت می‌کنند و مشارکتکنندگان قابل توجهی در این نمایشگاه حضور دارند و به ارائه محصولات و خدمات خود می‌پردازند.

موسوی تصریح کرد: تعداد ۳۸ شرکت در بخش ماشین‌آلات کشاورزی، ۶۰ شرکت در بخش آبیاری و ۷۲ شرکت در بخش کود، سم و بذر این نمایشگاه حضور دارند که ۲۷ درصد مشارکت‌کنندگان از استان فارس و مابقی از استان‌های تهران، همدان، خراسان، خوزستان، آذربایجان غربی و شرقی، مرکزی، هرمزگان،  سمنان، کرمان، یزد، اصفهان، مازندران و کردستان هستند.

مدیرعامل نمایشگاه بین‌المللی فارس از حضور نمایندگان محصولاتی از کشورهای آلمان، ژاپن، ترکیه و چین در این نمایشگاه خبر داد و افزود: همزمان با برگزاری این رویداد همایشی با عنوان اهمیت خاک و منابع آبی در شرایط کنونی برگزار می‌شود.

علا قه‌مندان، متخصصان و فعالان کشاورزی می‌توانند تا روز جمعه ۳۰ فروردین همه روزه از ساعت ۱۵ تا ۲۱ جهت بازدید از جدیدترین دستاوردها، خدمات و همچنین ماشین‌آلات و صنایع مربوط به حوزه صنعت کشاورزی به محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی فارس مراجعه کنند.

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

آخرین اخبار