چاپ کد خبر: 33677
13 مرداد 1399

گوشی تاشو موتورولا ریزر ۵G را ببینید

گوشی تاشو موتورولا ریزر 5G را ببینید

دو گوشی تاشو جدید در فرم‌فکتور گوشی های تاشو قدیمی از موتورولا و سامسونگ ارایه شدند. موتورولا ریزر و گلکسی زد فلیپ دستگاه های جالب توجهی بودند. سامسونگ تقریبا ۲ هفته گذشته بود که گلکسی زد فلیپ ۵G را با Snapdragon 865 Plus به قیمت ۱۴۵۰ دلار معرفی کرد. حالا قرار است نسخه ۵G موتورولا ریزر هم ارایه شود. با توجه به شایعه جدید شما می توانید گوشی تاشو موتورولا ریزر ۵G را ببینید.

موتورولا ریزر ۵G

گوشی تاشو موتورولا ریزر 5G

گوشی تاشو موتورولا ریزر ۵G

همانطور که در این تصاویر می بینید، یک دکمه سمت چپ وجود دارد و مکانیزم لولا در هر دو طرف به شکلی از جنس استیل ضدزنگ شبیه است. ما فقط می توانیم حدس بزنیم که شاسی پشتیبان قوی تری از Razr نسل اول داشته باشند. با نگاهی نزدیکتر، این صفحه نمایش دارای یک ناچ گسترده تر است و همچنین یک سنسور سلفی دارد که در آن قرار گرفته است.

 
تصویر دیگر که به عناون تصویر اصلی مطلب انتخاب شده است، صفحه ثانویه و یک دوربین اصلی را روی قاب پشتی نشان می دهد.

همه اینها با رندرهای قبلی فاش شده Razr توسط Evan Blass قابل اعتماد همیشه منطبق است. به گفته این پست که در Weibo منتشر شده است، صفحه نمایش به جز چند اعلان موجود در صفحه، هیچ چیز دیگری نشان نمی دهد. همچنین، ما شاهد آن هستیم که روی CMCC که حامل شرکت ارتباطات موبایل چین در چین است اجرا می شود. با این حال، سیگنال مخابراتی را به جای ۵G شایعه شده، شبکه ۴G را نشان می دهد.

مشکل نمایشگر موتورولا ریزر

 گفته می شود مدل XT2071 متعلق به موتورولا Razr 5G است. نسخه چین این تلفن هوشمند با شماره مدل XT2071-4 تأییدیه ای از مقام ۳C چین دریافت کرده است. صدور گواهینامه ۳C نکته خوبی است که معرفی آن نزدیک است.

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

آخرین اخبار