چاپ کد خبر: 5905
6 فروردین 1398
فرماندار شیراز گفت:

۵۰۰ میلیون تومان به خانوارهای سیل‌زده در شیراز پرداخت شد

فرماندار شیراز گفت: تاکنون به ۱۰۳ نفر از سرپرستان خانوار از مسافران سیل زده شیراز مبلغ ۵۰۰ میلیون تومان پرداخت شده است.

به گزارش اول فارس ، محمدرضا امیری در گفت‌وگو با تسنیم در شیراز، اظهار داشت:  تاکنون به ۱۰۳ نفر از سرپرستان خانوار از مسافران سیل زده شیراز مبلغ ۵۰۰ میلیون تومان به عنوان کمک هزینه سفر پرداخت شده است.

وی درباره خسارت خودروهای آسیب دیده نیز گفت: اقدامات کارشناسی برای خودروها در حال انجام است و پیش‌بینی می‌شود تا فردا بدون هیچ گونه بوروکراسی اداری و با حضور نماینده بیمه و دستگاه قضایی خسارت این افراد نیز پرداخت شود.

فرماندار شیراز افزود: این آمادگی وجود دارد که تمام خودروهای آسیب دیده به صورت رایگان و از طریق زمینی و ریلی به نقاط مورد نظر مسافران منتقل شود.

امیری با اشاره به اینکه تعدادی از جان‌باختگان از شهرها و استان‌های دیگر بودند، بیان کرد: پیکر این افراد به صورت رایگان و از طریق پرواز به شهرستان‌ها و استان‌های مورد نظر منتقل می‌شود.

وی درباره وضعیت کنونی شهر نیز گفت: در حال حاضر برخی از روستاها و بخشی از محله سعدی تخلیه شده و قسمتی از ساختمان‌ها هم دچار آسیب جدی شدند.

فرماندار شیراز با اشاره به اینکه اوایل هفته آینده نیز دوباره یک سامانه بارشی به استان وارد می‌شود، تصریح کرد: آمادگی برای مقابله با خطر احتمالی وجود دارد.

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

آخرین اخبار