چاپ کد خبر: 27350
18 اردیبهشت 1399

انتصاب پزشک اصلاح طلب کهگیلویه و بویراحمد بعنوان معاونت هلال احمر کشور

پزشک اصلاح طلب کهگیلویه و بویراحمدی به عنوان سرپرست معاونت بهداشت، درمان و توانبخشی هلال احمر منصوب شد.

پزشک اصلاح‌طلب هم‌استانی نفر اول آزمون «فلوشیپ فوق‌تخصصی» شد/عکس ...

به گزارش  اول فارس ، به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی جمعیت هلال احمر،‌ در حکم دکتر کریم همتی برای دکترفرید مرادیان  آمده است؛
جناب آقای دکتر فرید مرادیان
نظر به تعهد، شایستگی و سوابق ارزشمند جنابعالی به موجب این حکم به عنوان «سرپرست معاونت بهداشت، درمان و توانبخشی» منصوب می‌شوید. 
از آنجا که این معاونت در راستای اهداف و وظایف بهداشتی و درمانی مندرج در اساسنامه جمعیت هلال احمر در جهت تسکین آلام بیماران و معلولین  نقشی ارزنده ایفا می‌نماید، از جنابعالی انتظار دارم ضمن بهره‌مندی از رهنمود‌های کارشناسان و صاحبنظران تمام همت، توان و تجارب علمی و اجرایی خویش را به‌منظور توسعه و تقویت خدمات پیشگیرانه، بهداشتی، درمانی و توانبخشی در داخل و با انسجام خدمات درمانی در سایر کشورها بکار گرفته و نظارت، برنامه‌ریزی و مداخله بهنگام در جهت ارائه خدمات بهداشتی و درمانی اضطراری و پیش‌بیمارستانی در هنگام بروز حوادث و سوانح را در دستور کار خویش قرار دهید.
بالندگی و توفیق روزافزون شما را در خدمت به مردم شریف ایران در جهت اهداف والای جمعیت  از درگاه خداوند یگانه و مهربان، مسئلت دارم.
دکتر کریم همتی
به گزارش اول فارس فرید مرادیان در دولت اصلاحات مدیرکلی هلال احمر استان کهگیلویه و بویراحمد را برعهده داشت و پزشک فوق تخصص جراحی سرطان میباشد.

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

آخرین اخبار