چاپ کد خبر: 52949
15 اردیبهشت 1400

بلایی که سایت همسریابی بر سر دختر شیرازی آورد !

عشق مجازی

بعد از اینکه از نامزدم جدا شدم، دیگر میل و رغبتی به هیچ مردی نداشتم و هر چقدر که پدر و مادرم به من می گفتند که دوباره ازدواج کن، اما من گوشم به این حرف ها بدهکار نبود و خواستگارهایم را یکی یکی رد می کردم و معتقد بودم هیچ کدام آنها همسر دلخواه من نیستند.

  تقریباً سه سالی است که از نامزد سابقم جدا شده ام. حدود دو ماه پیش که در منزلم با اینترنت کار می کردم از سرکنجکاوی سری به یکی از سایت های همسریابی زدم تا ببینم واقعاً این سایت می تواند همسر دلخواهم را به من معرفی کند.

آن روز در سایت همسریابی با علی آشنا شدم، او ۴۵ سال سن داشت، مهندس معماری بود و مثل من یک بار نامزد کرده بود. بعد از چند روز چت کردن در اینترنت بالاخره قرار ملاقات گذاشتیم تا همدیگر را ببینیم. او به پارک بزرگ شهر آمد ، بسیار شیک و مرتب بود و خیلی دلفریبانه حرف می زد، خیلی زود دلبسته اش شدم و به او دل دادم .

چون واقعاً هر دو قصد ازدواج با هم را داشتیم، یک صیغه محرمیت بین ما خوانده شد و همدیگر را به خانواده هایمان معرفی کردیم، خیلی خوشحال بودم که بعد از مدت ها توانسته بودم، همسر مورد نظر خودم را پیدا کنم اما این خوشی مدت زیادی طول نکشید.

کم کم رابطه علی با من سرد شد، دیگر سر قرار نمی آمد و به تلفن هایم با بی محلی جواب می داد. من که نگران شده بودم و نمی دانستم چه کنم، به درب منزلش رفتم تا جواب این همه بی محلی او را از زبان خودش بشنوم اما او حتی زحمت به درب منزل آمدن را هم به خودش نداد و خواهرش درب را باز کرد و با شرمندگی گفت: مریم جان برو دنبال زندگیت، برادر من به درد زندگی با تو نمی خورد، برادرم خودش زن و بچه دارد و تمام چیزهایی که به تو گفته دروغ بوده است. او یک مرد علافی است که از صبح تا شب به دنبال سرکار گذاشتن این و آن در اینترنت است.

با شنیدن حرفهای خواهر علی انگار آب سردی روی بدنم ریخته شد، بدنم خشک زده بود و نمی دانستم چه جوابی به او بدهم، بغض گلویم را گرفته بود و از شدت ناراحتی توان ایستادن روی پاهایم را نداشتم.

نرجس اسدی کارشناس مرکز مشاوره معاونت اجتماعی پلیس فارس در این باره اینگونه نظر داده است:

سایت های همسریابی مکان مناسبی برای پیدا کردن همسر دلخواه نیستند و هیچگاه نباید چه زنان وچه مردان دراین گونه سایت ها به جستجوی همسر مورد نظر خود بگردند. واقعیت این است که در فضای اینترنت هرفرد زشتی می تواند خود را زیبا، پیر خود را جوان، بی سواد خود را تحصیل کرده و متاهل خود را مجرد معرفی کند و هزاران دروغ و دغل را ارائه کند و هر فرد ساده دلی هم ممکن است فریب حرف های مطرح شده در این سایت ها را بخورد.

زنان و مردان مجرد نباید ازدواج را یک امر ساده وآسان تلقی کنند، بلکه در مورد فردی که با او آشنا شده اند تحقیق کرده و با عقل و منطق به سمت ازدواج و زندگی مشترک قدم بردارند و چه خوب بود که این خانم به اندازه کافی در مورد فردی که قرار بود با وی ازدواج کند، تحقیق بیشتری می کرد و بعد با او پیمان می بست چون هر چند که بدون هیچ مشکلی از او جدا شده ، اما اثرات روحی و روانی ناشی از این ماجرا تا مدت ها با او خواهد بود.

%D9%88%D8%A7%D8%AA%D8%B3%D8%A7%D9%BE %D8%A7%D8%B5%D9%84

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

ناشناس چهارشنبه , ۲۱ تیر ۱۴۰۲ - ۳:۲۹

من یک جوری تودلم غصه اش گرفته دقیق من پسری هستم ازخودم مطمعنم هیج وقت تنهاش نمیزارم کمکم کنید بهش برسم من ابراهیم هستم فامیلی ام….زاده من باشه جنوبیم وازش،دورم اگه هرجای دنیا باشه میرم من عاشقش شدم دست دلمه من کناهی ندارم دلم دوستش داره ممنونم اروم وقرارندارم توفکرشم کمکم کنید

ناشناس چهارشنبه , ۲۱ تیر ۱۴۰۲ - ۳:۱۹

سلام بقرانواین دیکه اخر نامردی هست که باما ادمایی که قلب پاکی دارم من ابراهیم هستم بمن هم ازطرف یک دختری خیلی ظلم شده من پسرپاکی بودم ولی دختره بهم خیلی بدی کرده الان پشیمان شده ولی من یک سال به پاش سوختم یک روز خوش ندیدم ازش ازخدا میخام دختری با مشخصات همین دختر خدا نصیب من کنه من زیاد ضربه خوردم کی شب وروزش با گریه ۶ ماه گڌشته من ناراحتم بخاطرش یک حسی تو دلم دارم بغضم گرفته هرچه ازخدابخام بهم میده کمکم کنید،تا بهش برسم مننوننگم

حسین پنجشنبه , ۲۴ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۳

باید با پول و زیبایی محک زده بشی تا شوهر خوبی باشی

فرهاد یکشنبه , ۱۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۹:۱۶

بعد از سلام و احوالپرسی با یه دختر
شماره بهم داد
زنگ زدم نکبت پسر بود

محمد جمعه , ۱۴ بهمن ۱۴۰۱ - ۹:۵۳

دوستان من یکی از کانال ها همسر یابی کلاه بردار بود ازم پول گرفت بعد بلاک شدم واقعا کانال های معتبر از کجا باید پیدا کرد

ح چهارشنبه , ۹ آذر ۱۴۰۱ - ۲۰:۲۲

یه دخترخوب شیرازی میخام

صابر یکشنبه , ۱ آبان ۱۴۰۱ - ۲۳:۰۶

من ۲۷سال دارم دنیال ازدواج هستم کارمند هستم معلم .دنبال گزینه مناسب هستم اگربود باشماره ۰۹۱۷—۳۵۴۶تماس بگیرید

یوسف پنجشنبه , ۱۹ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۹:۳۹

سلام من او را درک میکنم وحا ضرم با او ازدواج کنم ود نبا لش هستم و دلم میسوزد ودو ست اش دارم ادرس من قم بلوار معصو میه خیا با ن شهید دفتری کوچه چه ۱۵//// ۰۹۹۰۳///۸۱۶و۰۹۱۸///۵۰۲۰

ناشناس دوشنبه , ۹ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۹

مردوزن شخصیت پنها نی دارند در این سا یت به هد فی که در فکر میپرورانند میر سند

فری پنجشنبه , ۲۷ خرداد ۱۴۰۰ - ۰:۲۳

با سلام من توی سایت همسریابی ازدواج کردم و زندگی خوبی دارم خداروشکر

ناشناس جمعه , ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۰:۲۱

تو دنیای واقعی کلی دروغ ردوبدل میشه(که گاهامنجربه طلاق میشه) چه برسه به دنیای مجازی…. حتما، حتمادرازدواج دقیق باشید. فرهنگ دوخانواده خیلی مهمه. خانواده های هموبشناسید(چون فرزندخوب درخانواده بااخلاق بزرگ وتربیت میشه.

سارا پنجشنبه , ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۸

والا دو‌تا از دوستای من تو سایت همسریابی و یک موسسه همسریابی ازدواج کردن یکیشون الان بچه م داره باید شناسنامه و هویت طرف رو بخوای مشکل از ادم زودباورم هست

فاطمه پنجشنبه , ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۹:۳۷

خوب درسته ولی گاهی وقت ها سایت ها هم آدم خوب توش پیدا میشه

صادق پنجشنبه , ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۰:۲۸

خوب الان چ بلایی سر دختره اومد؟

آخرین اخبار