• ۱۷ / آبان ۱۳۹۹ / ۱۹:۳۰
  • شناسه خبر : 37608
مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق شیراز:

جزئیات غیر حضوری شدن خدمات شرکت برق به مشترکان

هدف از طراحی و فعال شدن نرم افزار "برق من"، سهولت دسترسی مشترکان به خدمات لازم با توجه به شرایط ایجاد شده از کرونا است.

صدا وسیما: مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق شیراز  گفت: مشترکان برق می‌توانند فعال شدن نرم افزار “برق من” را از نرم افزار بازار دانلود و خدمات غیر حضوری مربوط به برق را دریافت کنند.

زراعت پیشه ادامه داد: لینک نرم افزار “برق من” در سایت شرکت توزیع برق نیز قابل دریافت است.

مدیر عامل برق منطقه‌ای شیراز گفت: هدف از طراحی و فعال شدن نرم افزار “برق من”، سهولت دسترسی مشترکان به خدمات لازم با توجه به شرایط ایجاد شده از کرونا است.

وی افزود: از ابتدای آذر امسال، تمامی خدمات شرکت توزیع برق از طریق این اپلیکیشن قابل دریافت است.

زراعت پیشه بیان کرد: در این نرم افزار، مشترکان چهل نوع خدمت از جمله اطلاع از وضعیت مصرف، سوابق مصرف، استعلام برق امید، وضعیت خاموشی‌ها و درخواست انشعاب را دریافت می‌کنند.

وی ادامه داد: در نرم افزار “برق من” همچنین می‌توان با بررسی مقدار مصرف برق خود، از قرار گرفتن در هر یک از دسته‌های مشترکان کم مصرف، خوش مصرف و پر مصرف مطلع شد که بر اساس طرح برق امید، بهای برق مشترکان کم مصرف، رایگان حساب می‌شود.

۱۱ میلیارد تومان پاداش برای مشترکین کم مصرف / چند راهکار ساده در کاهش مصرف برق - قدس آنلاین | پایگاه خبری - تحلیلی

ثبت دیدگاه