لیست مشترک ” شورای ائتلاف و وحدت نیروهای انقلاب اسلامی” برای انتخابات شورای شهر شیراز+بیانیه

images new

به گزارش اول فارس ، روابط عمومی فهرست مشترک شورای ائتلاف نیروهای انقلاب (شانا) و شورای وحدت نیروهای انقلاب اسلامی در شیراز، منتخبین فهرست مشترک شورای ائتلاف و وحدت نیروهای انقلاب اسلامی برای انتخابات شورای شهر شیراز بیانیه ای صادر کردند.
متن این بیانیه به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم
وَ اعْتَصِمُوا بِحَبْلِ اللَّهِ جَمیعاً وَ لا تَفَرَّقُوا وَ اذْکُرُوا نِعْمَتَ اللَّهِ عَلَیْکُمْ… ( آل عمران ، ۱۰۳)

با درود و سلام به محضر امام راحل (ره) و رهبر معظم انقلاب(مد ظله العالی) و ارواح طیبه شهدای انقلاب اسلامی، شهدای دفاع مقدس و شهدای محور مقاومت، به ویژه سیدالشهدای محور مقاومت، سردار حاج قاسم سلیمانی و با سلام و احترام به محضر مردم شریف شیراز جنت تراز، خداوند بزرگ را شاکریم که به ما نعمت اسلام و ولایت و توفیق درک انقلاب اسلامی تحت رهبری خمینی کبیر (ره) و در ادامه، رهبری حکیمانه مقام معظم رهبری (مدظله العالی) را عنایت فرمود.
ما بر این باوریم که تنها راه سعادت ایران اسلامی، پیروی محض از مشی ولایت مطلقه فقیه و ادامه راه شهیدان خونین کفن ایران اسلامی و ۱۴۶۰۰ شهید سرافراز این استان پهناوراست. این باور، ما را به این احساس تکلیف رسانده که برای عمران و آبادی شهر عزیزمان شیراز و ارتقاء منزلت این شهر کهن به جایگاه حقیقی آن یعنی «سومین حرم اهل بیت» در کشور عزیزمان ، به دور از سیاست زدگی ها قیام نماییم، تا در صورت تشخیص مردم عزیز و فهیم، جامه خادمی آنها را پوشیده، شورای اسلامی شهر شیراز را به جایگاه والای خود برسانیم ، شیراز را از وضعیت نامطلوب کنونی به شهری در تراز انقلاب اسلامی ارتقاء دهیم و با مدیریتی شایسته برای آسایش، آرامش و رفاه همشهریان عزیزمان فداکاری نماییم.
اکنون که جمعی از دلسوزان اسلام و انقلاب در شورای وحدت و ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی مسئولیت های دنیوی و اخروی انتخاب لیست ۱۳نفره داوطلبان انتخابات شورای اسلامی شهر مقدس شیراز را پذیرفته‌ و آن را اعلام نموده اند، اینجانبان نیز ضمن احترام به همه داوطلبانی که برای حضور در این لیست اعلام آمادگی نمودند از حسن اعتماد اعضای محترم کارگروه تعیین لیست مشترک تشکر نموده، امید آن داریم که با لطف خدای بزرگ، هدایت اهل البیت (ع) و عنایت ارواح مقدس شهداء، با سرلوحه قراردادن پاکدستی و رعایت تقوای الهی، در صورت جلب اعتماد عمومی آرای مردم شهید پرور شیراز، در مسئولیتی که واگذار می گردد، با اتخاذ راهبرد تلاش جهادی، موفق و سربلند باشیم .
با عنایت به اهمیت و حساسیت شرایط کنونی ذکر چند نکته را به اختصار لازم میدانیم:
۱. از همه شخصیتها و گروههای فعال و موثر در جامعه استدعا داریم از تمام ظرفیت خود برای مشارکت حداکثری در انتخابات به عنوان مهمترین مطالبه رهبری معظم انقلاب بهره گرفته و تمام همت خود را برای معرفی افراد اصلح در دو انتخابات پیش رو به کار گیرند.
۲. از آنجا که به دلیل محدودیت کرسیهای شورای شهر، تعداد زیادی از افراد توانمند که داوطلب حضور در لیست شورای ائتلاف و وحدت بوده اند بالاجبار در این فهرست مشاهده نمیشوند، ضمن تشکر از سعه صدر و همراهی و همکاری این عزیزان، با تمام وجود، به ایشان ادای احترام نموده و در صورت جلب آرای عمومی ، دست ایشان را برای همکاری عالمانه و دلسوزانه در جهت سرآمدسازی شیراز کهن و متبرک به اهل البیت (علیهم السلام) ، با کمال افتخار می فشاریم.
۳. ما معتقدیم که گرچه هر عضو در سطوح و بخشهای مختلف شورا میتواند موثر باشد اما حقیقت این است که کار شورا فعالیتی گروهی و عامل اصلی موفقیت در این عرصه حضور یک تیم متعهد، هماهنگ، آگاه و مسلط برمسائل مختلف مدیریت شهری است، لذا ضمن احترام به دیدگاه گروهها و شخصیتهایی که در این زمینه تلاش می نمایند و دعوت از همه نیروهای وفادار به انقلاب اسلامی برای وحدت حداکثری، همراهی و هماهنگی خود را با لیست شورای ائتلاف و وحدت اعلام نموده و به الزامات آن پایبند خواهیم بود و تمام همت خود را برای هم افزایی و همکاری و همراهی در جهت معرفی و جلب آراء عموم امت حزب الله به اعضای این گروه به کار خواهیم گرفت .
۴. از هم اکنون اعلام میداریم، با هدف تعمیق وحدت بین نیروهای جهادی و انقلابی شیراز، ضمن تمکین محض از نتایج قانونی آراء عمومی، اعم از وجود یا عدم وجود نام اینجانبان در فهرست نهایی پذیرفته شدگان، کما فی السابق خود را سربازان خط مقدم ولایت امر دانسته و فداکارانه و بانشاط در کنار نمایندگان منتخب، با رضایت خاطر در سنگرهای انقلاب اسلامی به خدمت خود ادامه خواهیم داد.
۵. به اطلاع مردم شریف شیراز میرسانیم اینجانبان به عنوان نامزدهای انتخاباتی شورای اسلامی شهر شیراز خود را متعلق و وفادار به جریان نیروهای انقلاب اسلامی می دانیم و با توجه به اینکه در فهرست مشترک شورای ائتلاف و شورای وحدت نیروهای انقلاب اسلامی قرار گرفته ایم از حضور در سایر فهرست های سیاسی اعم از همسو و غیر همسو شهر شیراز خودداری می نماییم و بدین وسیله اعلام میداریم که نام اینجانبان در هیچ فهرست انتخاباتی گروه های سیاسی دیگر مورد تایید نخواهد بود و از مردم شریف شیراز تقاضامندیم که به کلیه نفرات این فهرست رای دهند.

در خاتمه، از پیشگاه حضرت امام عصر (ارواحنا لمقدمه الفداء) عاجزانه استدعا داریم قلوب مردم شریف را به آنچه مصلحت عمومی نظام اسلامی است هدایت فرماید و به ما و همه مشتاقان به خدمت صادقانه و خالصانه به مردم شهید پرور شیراز و ایران عزیز در جهت انجام وظیفه و تلاش برای رفع مشکلات در جهت نیل به اهداف و آرمانهای انقلاب و پاسداشت منزلت خون مطهر شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی، توفیق عنایت فرماید.
ربنا تقبل منا انک انت السمیع العلیم.

امضاء کنندگان :
۱- علیرضا اسکندری ۲- سید احسان اصنافی ۳- محمد تقی تذروی ۴- غلامعلی ترابی ۵- سید ابراهیم حسینی ۶- سیده مریم حسینی
۷- افسانه خواست خدایی ۸ – مهدی طاهری ۹- مسعود زارعی ۱۰- علی اکبر سلطانی ۱۱- ابراهیم کمالی ۱۲- مصطفی کیانی رحیمی
۱۳- مهدی نصیری قرقانی

عضو کانال خبرفوری اول فارس در واتساپ شوید

واتساپ

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

آخرین اخبار