آبروریزی سجاد غریبی مقابل هالک قزاق در دبی +فیلم کتک خوردن او

سجاد غریبی ملقب به «هالک ایرانی» در مبارزه پرسروصدای خود در دبی با مبارز قزاق، خیلی زود میدان را خالی کرد.

سجاد غریبی ملقب به «هالک ایرانی» در مبارزه پرسروصدای خود در دبی با مبارز قزاق، خیلی زود میدان را خالی کرد. جالب اینجاست که غریبی با مشت اول، حسابی از رقیب خود ترسید و مدام سعی در فرار داشت.

سجاد غریبی متولد ۲۸ آذر ۱۳۷۰ در اهواز است اما در بوشهر بزرگ شده و در همین شهر زندگی می‌کند. او مجرد است و مدرک کارشناسی بازرگانی از دانشگاه آزاد بوشهر دارد. سجاد از سال ۱۳۸۶ ورزش را شروع کرده، از سال ۱۳۸۸ پاورلیفتینگ کار می‌کند و بدنسازی را از ۱۳۹۳ فرا گرفته‌است. او به ورزش بوکس هم علاقه‌مند است.غریبی در اینستاگرام عکس‌های خود و گزارش‌هایی که در رسانه‌ها در مورد او منتشر می‌شود را به اشتراک می‌گذارد.

در اوایل پاییز ۱۳۹۵ روزنامه اسپانیایی آس از حضور احتمالی سجاد غریبی در مسابقات کشتی کچ آمریکا خبر داد. به نوشته این روزنامه، او به‌جای سوریه به آمریکا می‌رود و در WWE با تریپل اچ (کشتی‌گیر آمریکایی با ۱۴ قهرمانی) و براک لزنر (کشتی‌گیر حرفه‌ای آمریکایی‌و مبارز سابق هنرهای رزمی ترکیبی) بجنگد و قدرتش را امتحان کند.

مبازره با مارتین فورد
قرار بود سجاد غریبی و مارتین فورد مشهور به «ترسناک‌ترین مرد روی کره زمین»، دوم آوریل ۲۰۲۲ (۱۳ فروردین ۱۴۰۱) در لندن برابر هم مبارزه کنند[۱۰]ولی این مبارزه صورت نگرفت.

در اسفند ۱۴۰۰، غریبی در دبی با فورد رویارو شد در ویدئویی که از این تقابل آنها منتشر شد، دو طرف به سمت یکدیگر آمدند افرادی که ایستاده بودند، داشتند این رویارویی را ضبط می‌کردند. غریبی با یک ضربه ناگهانی مارتین فورد به عقب پرت شد. غریبی ضمن ابراز تاسف خطاب به هوادارانش در توضیح این اتفاق در صفحه اینستاگرامش گفت: «به من گفته بودند فقط یک دقیقه روبروی هم قرار می‌گیرید و هیچ حرکت اضافه‌ای نباید اتفاق بیفتد اما وقتی مقابل هم قرار گرفتیم مارتین فورد با حرکتی ناجوانمردانه، غیر ورزشی و قطعاً غیرقانونی من را هل داد. این اتفاق باعث شد که روحیه بسیار ضعیفی پیدا کنم اما قول می‌دهم که این حرکت را جبران کنم. برای من یک بازی طراحی کرده بودند و بدون اینکه بدانم من را داخل آن بازی کردند».

مارتین نیز در اینستاگرام خود گفت «ویدئوهای سجاد را دیده و با وی جهت مسابقه بوکس رو در رو خواهم شد. اما نمی‌خواهم شاهد نفرت پراکنی در مورد سجاد باشم. هردو ما در شرایط سختی وارد شده بودیم محیطی که برای هیچ‌کدام از ما آشنا نبود. ولی بدون توجه به احساسات درونی خودتان به احساسات وی احترام بگذارید. همه ما انسانیم و می‌توانیم بهتر از این باشیم».

لغو مبازره
به گفته مارتین فورد، این رویارویی «به دلایلی خارج از کنترل او» به تعویق افتاده و از اینکه پس از مدتها تمرین و آماده‌سازی مبارزه لغو شده، ابراز ناراحتی کرد. سجاد غریبی با انتشار ویدئویی در صفحه اینستاگرام خود مدعی شد که مبارزه از سمت مارتین فورد لغو شده‌است.

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

مکانیک سه شنبه , ۵ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۲۰:۲۹

این دفعه میزنن توی رینگ …. اش میکنن .. بعدش دیگه آروم میشینه و زندگیش رو میکنه

امین سه شنبه , ۱۰ آبان ۱۴۰۱ - ۲:۵۲

بابا دروغ میگن این مبارز سجاد غریبی نبود اگر باور ندارید به هیکلش دقت کنید هیکل غریبی اینجوریه

فرهاد چهارشنبه , ۱۲ مرداد ۱۴۰۱ - ۷:۴۵

بی…. برو کارگریتو بکن یا حداقل مسافرکشی کن پول غذای شکمتو در بیاری مردمو سر کار نزار بیشتر از این کار دست خودت میدی ها .

علی سه شنبه , ۱۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۷

این اسرائیلیه از طرف اسرائیل اومده تا کشور مارو لکه دار کنه حتی مپقع مبارزه لباسش رنگ پرچم اسرائیل بود

غلامعلی جنگجو دوشنبه , ۱۰ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۰:۳۳

مرتیکه بچه …. ابرو هرچه ایرانی بود بردی…. بی ابرو دست از این ….بازی هات بردار … … ، بی … ، بی …

ناشناس دوشنبه , ۱۰ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۰:۳۱

فقط خجالت بکش بس دیگ غریبی

علی دوشنبه , ۱۰ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۹:۲۹

حیف نان که بخوری خداوکیلی مشت باپنجه میزنن نه با ساعد خاک عالم بر سر ما کنن که تو نفله نشی هالک

غریب دوشنبه , ۱۰ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۶

فقط آبروی ایرانی رو بردی…از تو ورزشکار تر بوکس باز تر خیلی هست هی نرو چیست بیا

غریب دوشنبه , ۱۰ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۵

تو که بکس بلد نیستی نرو ابرو ایرانی هم ببر …تو فقط هیکل بزرگ کردی

آخرین اخبار