چاپ کد خبر: 41874
12 دی 1399

آخرین جزئیات منتشره در باره انفجار گاز در اهواز+تصاویر

امروز در اثر انفجار گاز در اهواز ۱۰ نفر از زیر آوارها نجات یافتند و این روند کماکان ادامه دارد.

تصاویر اهواز

مهر؛ تاکنون ۱۰ نفر شامل ۶ آقا، دو خانم و دو کودک از زیر آوار نجات پیدا کردند و به اورژانس اعزام شدند.

این حادثه ساعت ۱۱ و ۳۳ دقیقه مخابره شده است؛ ساختمانی در خیابان ۱۵ غربی کیانپارس فاز دو در شهر اهواز بر اثر انفجار گاز تخریب شد، این حادثه در طبقه دوم این ساختمان رخ داد و موج انفجار به دیگر واحد و ساختمان‌ها صدمه زد.

بیش از ۵۰ نیرو از کارکنانِ آتش‌نشانی در حال آواربرداری به صورت استاندارد هستند؛ در حال حاضر تیم‌های کارشناسی آتش‌نشانی در کانونِ حادثه هستند و نسبت به بررسی حادثه در ساختمان‌های مجاور اقدامی صورت نگرفته است.

سه خانه‌ی ویلایی و سه مجتمعِ دیگر نیز بر اثر موجِ این انفجار صدمه دیدند؛ یکی از افرادی که از زیر آوار نجات پیدا کرد، به نیروهای آتش‌نشانی گفته که «دیشب جشن تولد داشتیم و پدرم در تولد بود» و به همین خاطر، نیروهای آتش‌نشانی برای اطمینان در حال جست‌وجوی پدرِ خانواده در زیر آوار هستند.

نیروهای آتش‌نشانی حین آواربرداری به موبایلِ پدر خانواده تماس گرفتند اما پاسخِ تماس‌ها داده نمی‌شود؛ به همین منظور با توجه به حجم آوار تیمِ آنست (سگ‌های زنده یاب) جمعیت هلال احمر وارد منطقه شدند.

نفجار اهواز

وسایلِ یکی از واحدهای ساختمانِ آسیب‌دیده بر اثر تخریبِ دیوار، در خانه همسایه پرتاب شدند.

خانم قدسی از ساکنانِ همسایه ساختمانِ حادثه دیده گفت که «پدرم خواب بود و بر اثر انفجار شوکه شد و اکنون در بیمارستان است».

خانم قدسی توضیح داد که «وسایل ساختمان مجاور ازجمله یک لباس‌شویی خیلی سنگین و دیگر آوار در حیاط خانه‌ی ما پرتاب و خودروی اروندیِ ما از ناحیه جلو به شدت آسیب دید».

ساکنان واحدهای چهار و پنج نیز می‌گویند که «برای تخلیه خانه و جابه‌جایی وسایل باید به دنبال وانت اجاره بگردیم و کسی در این امر به ما کمک نکرد و در این شرایط که شوکه شده‌ایم باید از بین جمعیت به دنبال اجاره وانت باشیم».

به گزارش خبرگزاری مهر، در چهار ماه اخیر بر اثر انفجار گاز شهری در اهواز ۱۴ نفر مصدوم شده و ۶ نفر فوت کردند.

جدیدترین خبرها را در کانال واتساپ اول فارس بخوانید. (کلیک کنید)

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

آخرین اخبار