چاپ کد خبر: 65818
8 شهریور 1400

آخرین خبر از وضعیت تایید احسان اصنافی برای شهرداری شیراز در وزارت کشور

احسان اصنافب
به گزارش اول فارس ، سید احسان اصنافی شهردار منتخب شیراز پس از رای گیری و انتخاب توسط اعضای ششمین شورای شهر شیراز به معرفی به وزارت کشور شد که بنابه شنیده های شیرازه مورد تایید قرار نگرفته است. این در حالی است که شنیده ها حاکی از آن است که سید احسان اصنافی شهردار منتخب شهر شیراز توسط وزارت کشور مورد تایید قرار نگرفته است.
در این ارتباط سخنگوی شورای شهر شیراز اعلام کرد که تاکنون هیچ نامه رسمی از سوی وزارت کشور در خصوص شهردار منتخب این کلانشهر دریافت نکرده‌ایم.

علی‌اکبر سلطانی در واکنش به انتشار مطالبی در شبکه‌های اجتماعی مبنی بر احراز نشدن صلاحیت شهردار منتخب شورای شیراز به دلیل نقض مدرک  گفت: هیچ مکاتبه و تماس رسمی از سوی وزارت کشور در خصوص شهردار منتخب شیراز با شورا، انجام نشده است.

سلطانی خاطرنشان کرد: هیچگونه نامه رسمی از وزارت کشور تاکنون به دست شورای شهر شیراز نرسیده و هیچگونه اعمال نظری هم از این وزارتخانه در خصوص تایید شدن یا نشدن شهردار معرفی شده، به شورا ارسال نشده است.

او تاکید کرد: هرگونه اظهارنظری ابتدا باید به استانداری فارس، سپس فرمانداری شیراز و نهایتا به شورای شهر شیراز اعلام شود و ضمنا نامه‌ای که در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده، فاقد امضاء است.

سخنگوی شورای شهر شیراز خاطرنشان کرد: تا پایان وقت اداری روز گذشته۷ شهریور وزارت کشور هیچ نتیجه منفی اعلام نکرده و همچنان در حال بررسی شهردار شیراز بوده است.

بر اساس این گزارش،  از روز گذشته در بعضی از شبکه‌های اجتماعی مطالبی مبنی بر رد شهردار منتخب شورای اسلامی شهر شیراز، به دلیل نقص مدارک، از سوی وزارت کشور، منتشر و دست به دست شده است.

شورای اسلامی شهر شیراز، بعد از بررسی کاندیداهای متعدد تصدی پست شهرداری این کلانشهر، سید احسان اصنافی، که یکی از سیزده عضو شوراست را به عنوان شهردار منتخب خود برگزید.

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

رحیمی دوشنبه , ۸ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۱

شهردار فقط و فقط جناب دکتر بهزاد پرنیان

آخرین اخبار