چاپ کد خبر: 61682
31 تیر 1400

آخرین خبر از پرونده دختران قمه کش در اصفهان

هلیا 1

دادستان عمومی و انقلاب اصفهان گفت: با دختران حاضر در کلیپ قدرت‌نمایی با سلاح سرد و خانواده‌هایشان مصاحبه روانشناختی انجام شد و بعد از آن به طی دوره‌های آموزشی و تربیتی هدایت شدند.

به گزارش اول فارس ، به نقل از مرکز رسانه قوه قضاییه، علی اصفهانی با اشاره به شناسایی دختران نوجوان حاضر در کلیپ قدرتنمایی با سلاح سرد اظهار داشت: بعد از شناسایی این افراد که کلیپ قدرتنمایی آنها با سلاح سرد چندی پیش در فضای مجازی منتشر شده بود، از این افراد و خانواده‌هایشان دعوت شد تا  در دادسرای عمومی و انقلاب حاضر شوند.

اصفهانی در ادامه افزود: بعد از حضور آنها  مصاحبه روانشناختی با ایشان و خانواده‌هایشان انجام و ضمن تبیین مباحث ساختاری، قانونی و تربیتی دستورات مقتضی به منظور جلوگیری از آسیب‌های اجتماعی و  مخاطرات ثانویه مرتبط با موضوع صادر و با اخذ تعهدات لازم به طی دوره‌های آموزشی و تربیتی هدایت شدند. 
 وی با اعلام این خبر تاکید کرد: از علل اصلی موضوع به عدم نظارت خانواده‌ها، نداشتن مهارت والدین در برقراری ارتباطات متناسب با نیازهای عاطفی فرزندان و دسترسی‌های آزاد به برخی محتواهای نامناسب در فضای مجازی است.

دادستان عمومی و انقلاب اصفهان همچنین با اشاره به اهمیت فرهنگ‌سازی در زمینه فضای مجازی و ارتباط والدین با فرزندانشان گفت: متولیان حوزه فرهنگ و آموزش باید کوتاهی‌های انجام شده در این زمینه‌ها را جبران کنند.

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

آخرین اخبار