چاپ کد خبر: 68343
1 مهر 1400

آخرین شلیک ماموران به دزدان سراتو سوار در ” معالی آباد ” شیراز

سراتو

فرمانده انتظامی شهرستان شیراز از مأموران کلانتری “۲۳ گلدشت ” که با هوشیاری خود سارقان منزل را دستگیر کردند، تجلیل و قدردانی به عمل آورد.

به گزارش اول فارس، پس از بررسی های انجام گرفته در پی وقوع چند فقره سرقت توسط چند سارق حرفه ای با خودرو “سراتو” در سطح شهرستان شیراز، شناسایی و دستگیری سارقان در دستور کار مأموران قرار گرفت.

شب گذشته ماموران گشت ” کلانتری ۲۳ گلدشت ” معالی آباد هنگام گشت زنی مشاهده کردند که خودرو مذکور جلو درب یک منزل مسکونی در یکی از خیابان های حوزه استحفاظی پارک شده که بلافاصله جهت دستگیری آنها وارد عمل شدند.

در ادامه سارقان از منزل خارج و با خودرو مذکور با سرعت از محل متواری شدند که با درایت و هوشیاری مأموران و پس از طی مسافتی تعقیب و گریز ضمن رعایت قانون به کارگیری سلاح، اقدام به تیراندازی به سمت خودرو کرده و با توقیف خودرو، موفق به دستگیری ۲ سارق می شوند.

گفتنی است مقداری اموال سرقتی از قبیل طلاجات، لباس و وسایل منزل از مخفیگاه سارقان کشف شد.

وات 1

این گزارش حاکیست؛ سرهنگ”فرج شجاعی” فرمانده انتظامی شهرستان شیراز صبح امروز به صورت ویژه از این اقدام مأموران انتظامی کلانتری “۲۳ گلدشت” تجلیل و قدردانی به عمل آورد.

برچسب ها:
نظرات خود را برای ما ارسال کنید

حمید جمعه , ۲ مهر ۱۴۰۰ - ۲۱:۱۴

افرین به رشادت وهوشیاری ماموران نیروی انتظامی که با سارقان ضمن راه بند حساب شده اقدام به دستگیری سارق شرور نمودند خدا پشت وپناهتون باشد

آخرین اخبار