چاپ کد خبر: 91637
16 مرداد 1401

آخرین قیمت تیبا، دنا، سمند و پژو در بازار ریزشی امروز خودرو

ریزش قیمت‌ها در بازار خودرو ادامه دارد، تا جایی که قیمت برخی خودروها یک تا ۴ میلیون تومان ارزان شدند.
خبرآنلاین:کارشناسان اعتقاد دارند که در حال حاضر بازار در رکود به سر می‌برد و قیمت‌ها نیز در چند روز گذشته تغییری نکرده و با یک ثبات نسبی همراه شده است.

به باور آنها، احتمالا این روند بازار در روزهای آینده نیز ادامه داشته باشد.

فعالان بازار عنوان می‌کنند این رکود در سال‌های گذشته سابقه نداشته و بسیار سنگین است. البته رکود در بازار خودروهای داخلی سنگین‌تر است و هیچ معامله‌ای شکل نمی‌گیرد.

گزارش‌ها نشان می‌دهد که قیمت پژوپارس XU۷ مدل ۱۴۰۱ افت حدود ۲ میلیون تومانی را تجربه کرده و قیمت آن به ۳۱۷ میلیون تومان کاهش یافته است. پژوپارس XU۷ مدل ۱۳۹۹ هم افت یک میلیون تومانی قیمت پیدا کرده و با نرخ ۲۹۴ میلیون تومان به فروش می‌رود.

از سوی دیگر، پژو پارس دوگانه سوز مدل ۱۴۰۰ با کاهش ۴ میلیون تومانی قیمت، در بازار، ۴۰۰ میلیون تومان قیمت خورده و مدل ۱۳۹۹ این خودرو نیز با افت یک میلیون تومانی به ۳۷۹ میلیون تومان رسیده است.

خودروهای دنا نیز کاهش قیمت داشتند؛ به‌طوری که دناپلاس اتوماتیک توربو مدل ۱۴۰۱ در حدود ۲ میلیون تومان کاهش قیمت داشته و به قیمت ۵۰۵ میلیون تومان به فروش می‌رود. دناپلاس دنده‌ای ساده مدل ۱۴۰۱ نیز در این مدت ۲ میلیون تومان ارزان شده است و ۴۴۱ میلیون تومان قیمت خورده است.

قیمت خودرو

 

برچسب ها:
نظرات خود را برای ما ارسال کنید

بیزار از دروغ سه شنبه , ۱۸ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۳:۴۲

سو مدیریت تا کجا ادامه دارد؟
مدیران خودرو خودرو خودرویی که قرار بوده ۴۵ روزه تحویل بدهد بعد از ۴۵ روز ( بدون محاسبه ۵ ششششنبه ها و تعطیلات) بیمه کرده و کارت خودرو هم رسیده ولی دو ماهه خبری از خودرو نیست؟
میگویند با گمرک مشکل داریم اجازه ترخیص نمی دهد.
شما بفرمایید من پیش قسط را داده ام و سه قسط هم پرداخت کرده ام وقسط چهارم هم نزدیکه ولی شرکت فقط حاضر به پرداخت خسارت ۱۲ درصدی فقط بابت اصل واریزی می باشد و ۴۵۰ م وام که هرروز من بابت ان ۲۰۰ هزارتومان سود میدهم هیچ کجا حساب نیست و بخاطر این عدم هماهنگی باید خودرو های ما وسط برق افتاب کرمان بسوزد و ما هم از این سو مدیریت بسوزیم .
تورا بخدا کمی هم بفکر مردم باشید.
انحصار این کاری است که مدیران خودرو میکند هر روز قیمت ها را بالا میبرد و علی رغم اینکه میداند با گمرک مشکل دارد و بهمن اسفند گذشته این روند وجود داشته باز هم تعهد ۴۵ روزه میدهند.

ناشناس سه شنبه , ۱۸ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۸:۳۱

کلا خالی بندان در ایران صنعتگرند

ناشناس سه شنبه , ۱۸ مرداد ۱۴۰۱ - ۶:۱۶

تا وقتی پول ملی ایران به بی ارزشترین پول تبدیل شده و قیمت خودرو دستوری است و هیچ رقابتی نیست وضع همینه

حسین دوشنبه , ۱۷ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۹:۴۲

چرا به شعور مردم توهین میکنید؟! هرسری میگید ریزش قیمتها درصورتیکه مثلا قیمت پراید۱۳۱ الان سه ماهه که ۱۸۵ ملیون تومن کمتر نزدین! این پس چجور ریزش قیمت؟!!!فقط الکی خبر میزنید دیگه

ناشناس دوشنبه , ۱۷ مرداد ۱۴۰۱ - ۶:۵۱

این قیمت ها عیر منطقی ایست

ناشناس دوشنبه , ۱۷ مرداد ۱۴۰۱ - ۶:۴۲

تا وقتی پراید قیمتش ۱۸۰ملیون هستش ارزانی معنایی نداره

آخرین اخبار