چاپ کد خبر: 27229
16 اردیبهشت 1399

آخرین وضعیت مبتلایان به کووید ۱۹ در جهرم

 رئیس دانشگاه علوم پزشکی جهرم با اشاره به افزوده شدن چهار بیمار جدید مبتلا به «کرونا» خبر داد و گفت: در مجموع مبتلایان به این بیماری در جهرم به عدد ۳۴۱ رسید.

IMG15172129

به گزارش اول فارس ،  محمد رحمانیان  با اشاره به افزوده شدن چهار بیمار جدید به «کووید۱۹» در شهرستان جهرم، گفت: امروز نیز تست چهار بیمار جدید مثبت شد که شمار مبتلایان به این بیماری از ابتدای شیوع تا کنون را به عدد ۳۴۱ رساند.

 رئیس دانشگاه علوم پزشکی جهرم با اشاره به اینکه در ۲۴ ساعت گذشته یک بیمار مبتلا به «کرونا»‌ در جهرم جان خود را از دست داده است، افزود:‌ این فرد یک خانم ۹۵ ساله اهل جهرم بوده که از بیماری زمینه ای برخوردار بوده است.

 وی شمار مبتلایان به «کرونا» درشهرستان خفر را ۳۵ نفر اعلام کرد که در ۴۸ ساعت گذشته ازاین شهرستان کسی به این بیماری مبتلا نشده است.

 رحمانیان تعداد کل جانباختگان ناشی از «کرونا» در جهرم را تا امروز سه نفر عنوان کرد و گفت: همچنین تعداد ۱۸۱ بیمار نیز با رسیدن به بهبودی کامل از قرنطینه خانگی خارج شده اند.

 وی همچنین با تاکید بر رعایت بهداشت فردی و عمومی در راستای جلوگیری از انتقال ویروس کرونا، عنوان کرد: رعایت فاصله گذاری اجتماعی همچنان مورد تاکید متولیان و کادر درمان شهرستان جهرم است.

 رئیس دانشگاه علوم پزشکی جهرم در پایان گفت: در ۲۴ ساعت گذشته یک بیمار مبتلا به کرونای دیگر نیز شناسایی شده که به سبب اینکه اهل یکی از شهرستان های مجاور است، در شمار مبتلایان به کرونا  شهرستان جهرم قرار نمی گیرد.

عضوکانال واتساپ اول فارس شوید%D9%88%D8%A7%D8%AA%D8%B3%D8%A7%D9%BE 1

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

آخرین اخبار