چاپ کد خبر: 92853
31 مرداد 1401

آزمون استخدامی متمرکز و سراسری سازمان تأمین اجتماعی سال ۱۴۰۱+جزئیات

دفترچه راهنمای آزمون استخدامی متمرکز سازمان تأمین اجتماعی سال ۱۴۰۱ منتشر شد.

سازمان تامین اجتماعی به منظور تأمین بخشی از نیروی انسانی مورد نیاز خود در مراکز تابعه، افراد واجد شرایط را از طریق برگزاری آزمون کتبی، مصاحبه و طی مراحل گزینش بصورت استخدام پیمانی دعوت به همکاری می‌نماید.

بدینوسیله به اطلاع کلیه داوطلبان متقاضی ثبت نام و شرکت در آزمون استخدامی سازمان تامین اجتماعی می‌رساند که ثبت نام در این آزمون منحصرا به صورت اینترنتی از طریق درگاه اطلاعرسانی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی: org.sanjesh.www از روز دوشنبه مورخ ۳۱/۰۵/۱۴۰۱آغاز و لغایت روز یکشنبه مورخ ۰۶/۰۶/۱۴۰۱پایان می پذیرد. کلیه متقاضیان ضرورت دارد که در مهلت در نظر گرفته شده و پس از مطالعه شرایط و ضوابط عمومی و اختصاصی آزمون و فراهم نمودن مدارک و اطلاعات مورد نیاز نسبت به ثبت نام در آزمون فوق اقدام نمایند.


دفترچه راهنمای آزمون استخدامی متمرکز سازمان تأمین اجتماعی سال ۱۴۰۱

شرایط عمومی استخدام:

الف- داشتن تابعیت جمهوری اسلامی ایران؛
ب- اعتقاد به نظام جمهوری اسلامی ایران و دین مبین اسلام یا یکی از ادیان مصرح درقانون اساسی؛
پ- التزام به قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران؛
ت- دارا بودن دانشنامه/گواهینامه موقت فراغت از تحصیل و گواهی پایان طرح در مقطع تحصیلی مربوطه برای انجام وظایف و مسئولیتهای شغل مورد نظر؛
ث- دارابودن کارت پایان خدمت نظام وظیفه (دوره ضرورت) یا معافیت قانونی دائم برای مردان؛
ج- داشتن سلامت جسمی و روانی و توانایی برای انجام کاری که استخدام میشوند؛
چ- عدم اعتیاد به دخانیات و مواد مخدر؛
ح- نداشتن سابقه محکومیت جزایی مؤثر؛
خ- عدم وجود هرگونه ممنوعیت استخدام همچون عدم محکومیت به مجازاتهای اخراج، بازنشستگی، باز خرید خدمت و انفصال دائم از خدمات دولتی توسط آراء مراجع قضایی و یا قانونی ذیصلاح؛
د – داوطلبان استخدام در زمان ثبتنام نباید جزء کارکنان رسمی، آزمایشی و پیمانی سازمان و همچنین نیروهای بازخرید خدمت و یا بازنشسته سازمان و سایر دستگاههای اجرایی باشند؛
ذ – عدم اشتغال و همچنین نداشتن تعهد خدمت به دولت، شرکتهای دولتی و سازمان های وابسته به دولت و موسساتی که شمول قانون بر آنها مستلزم ذکر نام است به هنگام انعقاد قرارداد و شروع بکار در سازمان الزامی میباشد؛
تبصره ۱ :مسئولیت قبول یا عدم قبول انصراف پذیرفتهشده نهایی بر اساس قوانین و مقررات مربوطه توسط دستگاه اجرایی، در زمان انعقاد قرارداد پیمانی و یا صدور حکم کارگزینی، به عهده داوطلب پذیرفتهشده آزمون میباشد.
تبصره ۲ :نحوه تشخیص شرایط افراد بدوا براساس خوداظهاری میباشد. علیهذا چنانچه حسب مدارک و استعلامات انجام شده خلاف آن اثبات شود، افراد موصوف در هر مرحله از مراحل استخدام که باشند حذف و افراد حایز شرایط بعدی جایگزین خواهند شد.
ر- دارا بودن حداقل بیست (۲۰) سال تمام
* حداکثر سی سال (۳۰) تمام برای دارندگان مدارک تحصیلی کارشناسی(متولدین ۳۱/۰۵/۱۳۷۱به بعد)
* حداکثر سی و پنج (۳۵ (سال تمام برای دارندگان مدارک تحصیلی کارشناسی ارشد (رسته بهداشتی و درمانی) و دکترای حرفهای (متولدین ۳۱/۰۵/۱۳۶۶ به بعد)
* حداکثر سی و سه (۳۳ (سال تمام برای دارندگان مدارک تحصیلی کارشناسی ارشد (سایر رسته‌ها) (متولدین ۱۳۶۸/۰۵/۳۱ به بعد)
* حداکثر چهل (۴۰ (سال تمام برای دارندگان مدارک تحصیلی دکترای تخصصی پزشکی.(متولدین ۱۳۶۱/۰۵/۳۱ به بعد)
تبصره ۳ :مستفاد از قانون اصلاح حداکثر سن مصوب ۱۳۷۱ و قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت مصوب ۱۴۰۰ ،موارد ذیل به شرط ارائه مدارک و مستندات لازم از مراجع ذیربط قبل از مرحله مصاحبه، سنوات ارفاقی اضافه خواهد شد:
– پدر و مادر و همسر و برادر و خواهر شهید به میزان پنج سال؛
– داوطلبانی که در جبههها به طور داوطلبانه خدمت نمودهاند به میزان حضور در جبهه و همچنین مدت زمان بستری شدن و یا استراحت پزشکی رزمندگان داوطلب در اثر مجروحیت در جبههها؛
– داوطلبانی که به صورت غیر رسمی و تمام وقت در وزارتخانه ها و موسسات و شرکتهای دولتی ، بانک هاو شرکتهای تحت پوشش آنها، شرکت های بیمه های دولتی ، شهرداری ها و موسسات و شرکتهای دولتی که شمول قانون بر آنها مستلزم ذکر نام است ، موسسات و شرکتهای ملی و مصادره شده که به نحوی از بودجه و کمک دولت استفاده می کنند، نهادهای انقلاب اسلامی و شرکتهای تحت پوشش آنها، نهادهای عمومی غیر دولتی و شرکت های تحت پوشش آنها از تاریخ ۲۲/۱۱/۱۳۵۷ به خدمت اشتغال داشته اند به میزان مدت خدمت غیررسمی آنها؛
– به ازای تاهل به میزان یک (۱ (سال و نیز داشتن هر فرزند به میزان یک (۱) سال و حداکثر تا سقف پنج (۵) سال (موضوع قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت)؛
تبصره ۴: ملاک عمل برای محاسبه تاریخ گواهی فراغت از تحصیل، معافیت دائم و پایان خدمت نظام وظیفه داوطلبان آخرین روز ثبتنام و برای سن افراد، ملاک عمل برای محاسبه اولین روز ثبتنام خواهد بود.

شرایط اختصاصی استخدام ورود به خدمت داوطلبان:

۱- مدارک تحصیلی موسسات آموزش عالی که مورد تائید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی میباشد ملاک عمل خواهد بود.
۲ -ارائه گواهی انجام خدمات قانونی (طرح موظف اجباری) و یا معافیت از آن در مورد فارغالتحصیلان رسته بهداشتی و درمانی و پزشکان تا آخرین روز اولین بازه زمانی اخذ مدارک قبل از انجام مصاحبه استخدامی الزامی میباشد. بدیهی است در صورت عدم ارائه گواهی مذکور در زمان مقرر، قبولی متقاضی در آزمون کتبی کان لم یکن تلقی خواهد شد.
۳ -مدرک تحصیلی متقاضیان صرفا بر اساس مقاطع و رشته های تحصیلی مندرج در دفترچه منتشره خواهد بود.
تبصره ۱ :سازمان هیچگونه تعهدی به اعمال مدرک تحصیلی مقطع بالاتر افراد ندارد و ارائه هرگونه مدرک تحصیلی بالاتر از مقطع تحصیلی شغل مورد تقاضا پس از استخدام در سازمان (مدارک منطبق با شرایط احراز مشاغل سازمان) پس از طی حداقل ۳ سال خدمت در عنوان شغلی مورد تقاضای آزمون مربوطه به ازای هر مقطع تحصیلی امکانپذیر خواهد بود.
تبصره ۲ :ارائه مدارک معادل و افتخاری به عنوان مدرک تحصیلی معتبر ملاک عمل قرار نمیگیرد.
۴ -پذیرفته شدگان آزمون متعهد خدمت به میزان ۵ سال در شهر مورد تقاضای آزمون میباشند.
۵ -داوطلبان صرفا در صورتی می توانند در این آزمون ثبت نام نمایند که عنوان مقطع تحصیلی، رشته تحصیلی و یا گرایش رشته تحصیلی آنان به طور کامل و به صورت مشخص در شرایط احراز مشاغل ذکر شده باشد لذا داوطلبانی که مقطع تحصیلی، رشته تحصیلی و یا گرایش- رشته تحصیلی آن ها عیناً در دفترچه درج نشده باشد از ثبت نام خودداری نمایند. بدیهی است در هر مرحله از فرایند جذب و بکارگیری مشخص گردد که مقطع تحصیلی، رشته تحصیلی و یا گرایش تحصیلی آن ها با شرایط ذکر شده در دفتچه منطبق نباشد و دارای پسوند و یا پیشوند بیش از آنچه در دفترچه آمده باشد از سایر فرایند استخدام حذف شده و داوطلب حق هیچگونه اعتراضی نخواهد داشت.
توجه: اگر رشته تحصیلی بدون گرایش ذکر شده باشد صرفا رشته تحصیلی بدون گرایش ملاک عمل بوده و در صورتیکه رشته تحصیلی با گرایش های مشخص ذکر شده باشد فقط آن رشته تحصیلی با گرایش های ذکر شده ملاک عمل خواهد بود. لذا داوطلبان موظف اند در زمان ثبت نام با توجه به شرایط اعلام شده دقت کافی بعمل آورده و از ثبت نام در شغل هایی که واجد شرایط نیستند، خودداری نمایند. ضمنا مدارک تحصیلی آندسته از متقاضیان آزمون که دارای عبارات کارشناسی حرفه ای، مهندسی فناوری، مهندسی فناوری ارشد، علمی-کاربردی، مهندسی تکنولوژی و کارشناسی حرفه ای می باشند نیز به عنوان رشته های تحصیلی مندرج در دفترچه مورد قبول می باشد.
تبصره ۳ -آندسته از فرزندان شاهد، جانبازان از کار افتاده کلی ، آزادگان از کار افتاده کلی و فرزندان آنان که
علاوه بر سهمیه استخدامی ایثارگران با کسب حد نصاب قبولی و امتیازات لازم در آزمون پذیرفته شوند می توانند با ارائه مدارک مربوطه از سوی بنیاد شهید و امور ایثارگران از شرط معافیت حداکثر سن بهره مند گردند.
۶ -معافیت پزشکی خدمت زیرپرچم داوطلبان در صورت قبولی در آزمون استخدامی کتبی و مصاحبه پس از
تأیید واحد طب کار استان مربوطه مبنی بر توانائی انجام امور مربوط در عنوان شغلی مورد تقاضا قابل پذیرش خواهد بود.
۷-مدارک تحصیلی متقاضیان صرفا بر اساس مقاطع و رشته های تحصیلی مندرج در دفترچه منتشره خواهد بود.

الزامات، امتیازات و سهمیه های قانونی:

۱-سهمیه ۲۵ درصد ایثارگران:
ایثارگران سهمیه بیست و پنج درصد (۲۵ (%ماده (۲۱ (قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران شامل موارد زیر می باشند:
– جانبازان؛
– آزادگان؛
– همسر و فرزندان شهدا ؛
– همسر و فرزندان جانبازان بیست و پنج درصد (۲۵ (%و بالاتر؛
– همسر و فرزندان و همسران آزادگان دارای یکسال و بالای یکسال اسارت؛
– پدر، مادر، خواهر و برادر شهید؛
حسب ماده (۲۱ (قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران، بیست و پنج(۲۵ (%سهمیه استخدامی به مشمولین این بخش اختصاص دارد.
نکته مهم: صرفا ایثارگرانی مجازند از سهمیه استخدامی ۲۵ %بهره مند شوند که وضعیت شغلی آنان در فرآیند ثبت نام و برگزاری آزمون استخدامی در سیستم سجایا “بیکار” ثبت شده باشد.
تبصره ۱ :مشمولین سهمیه ۲۵ %ایثارگران مجاز به بهره مندی از سهمیه استخدامی سایر ایثارگران و یا بالعکس نمی باشند. به عبارت دیگر هر یک از داوطلبان می بایست در صورت مشمول بودن، صرفا از یک سهمیه استخدامی مشخص شده استفاده نماید. بدیهی است در این صورت مشمولین سهمیه ۲۵ %ایثارگران، جهت استفاده از سهمیه اختصاصی خود صرفا باید مشاغل مشخص شده جهت این سهمیه را انتخاب نمایند.
تبصره ۲ :به کلیه ایثارگران بیکار مشمول سهمیه استخدامی ۲۵ درصد ایثارگران توصیه می شود برای حصول اطمینان از چگونگی امکان بهره مندی خود از سهمیه استخدامی حداقل ۲۵ %قبل از ثبت نام با مراجعه به سایت ایثار و یا در صورت نیاز به بنیاد شهید و امور ایثارگران محل پرونده، نسبت به مشخص شدن وضعیت شغلی خود و در صورت لزوم اصلاح آن اقدام نمایند.
تبصره ۳ :باتوجه به هماهنگی بعمل آمده با بنیاد شهید و امورایثارگران عنوان شغلی و محل خدمت مورد تقاضا جهت مشمولین سهمیه ۲۵ %ایثارگران از سهمیه سایر داوطلبان تفکیک گردیده و داوطلبان ایثارگر مشمول این سهمیه، برای اعمال سهمیه مذکور صرفا باید مشاغل مشخص شده برای این سهمیه را انتخاب نمایند.
۲-ایثارگران سهمیه ۵ درصد ایثارگران:
ایثارگران سهمیه پنج درصد (۵ (%ماده (۲۱ (قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران شامل موارد زیر است:
– رزمندگان با سابقه حداقل شش ماه حضور داوطلبانه در جبههها؛
– همسر و فرزندان رزمندگان با سابقه حداقل شش ماه حضور داوطلبانه در جبهه‌ها؛
– فرزندان جانبازان زیر بیست و پنج درصد؛
– فرزندان آزادگان کمتر از یکسال اسارت؛
تذکر: مراجع تأیید مدت حضور داوطلبانه در جبهه‌ها عبارتند از:
۱ -معاونت نیروی انسانی هر یک از ردههای نیروهای مسلح در مورد رزمندگان متبوع خود؛
۲ -معاونت نیروی انسانی سازمان بسیج مستضعفان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مورد بسیجیان و نیروهای مردمی اعم از مستخدمین دولت و صاحبان مشاغل و صنوف آزاد و افراد فاقد شغل؛
۳ -معاونت توسعه و منابع انسانی وزارت جهاد کشاورزی در مورد جهادگران؛
حسب ماده (۲۱) قانون جامع خمات رسانی به ایثارگران ، پنج درصد(۵ (%سهمیه استخدامی به مشمولین این بخش اختصاص دارد.
تبصره ۱ :بکارگیری نیروهای مشمول سهمیه ۵ درصد درصورت ثبت نام و شرکت در آزمون حسب بالاترین
نمرات فضلی در شغل محل های مربوط به این سهمیه و انجام مصاحبه و احراز شرایط عمومی گزینش امکان پذیر خواهد بود.بدیهی است مشمولین سهمیه ۵ درصد ایثارگران جهت استفاده از سهمیه اختصاصی خود صرفا باید مشاغل مشخص شده جهت این سهمیه را انتخاب نمایند.
تبصره۲ :داوطلبان سهمیه استخدامی ۵ %ایثارگران حق انتخاب شغل محل های مربوط به سهمیه ۲۵ %را ندارند و در صورت ثبت نام در آزمون حذف خواهند شد.
تبصره ۳ :پس از آزمون کتبی و معرفی داوطلبان برای بررسی مدارک و مصاحبه در سهمیه مشخص شده، امکان تغییر سهمیه معرفی شده داوطلبان وجود نخواهد داشت.

تذکرات مربوط به مشمولین قانون مذکور:
تذکر ۱ :ایثارگران متقاضی استفاده از سهمیه استخدامی موضوع ماده (۲۱ (قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران صرفا از یکی از سهمیه های مشخص شده بر اساس ضوابط مربوطه می توانند استفاده کنند .
تذکر۲ :جانبازان، آزادگان، فرزندان شاهد، فرزندان جانبازان بیست و پنج درصد و بالاتر و فرزندان آزادگان یک سال اسارت و بالاتر از شرط حداکثر سن معاف بوده و در صورت ثبت نام و موفقیت در آزمون (کتبی و مصاحبه) به میزان سهمیه تخصیصی استخدام خواهند شد. بدیهی است معافیت های مندرج در این بند صرفا به میزان تعداد سهمیه های مندرج در دفترچه می باشد.
تذکر۳ :رعایت شرایط علمی (مقطع و رشته تحصیلی) حسب موارد مندرج در دفترچه برای سهمیه ایثارگران الزامی می باشد.
تذکر۴ :کسب حد نصاب نمره کتبی و مصاحبه آزمون برای مشمولان ماده ۲۱ قانون جامع خدمات رسانی به
ایثارگران (تا سقف سهمیه) الزامی نمی باشد. . بدیهی است در صورتی که ایثارگران موضوع این ماده در شغل محل های سهمیه آزاد شرکت نمایند کسب حد نصاب نمره آزمون(کتبی و مصاحبه) الزامی است.
تذکر۵ :احراز شرایط عمومی گزینش قبل از بکارگیری نیرو از محل سهمیه ایثارگران الزامی می باشد.
تذکر۶ :پس از آزمون کتبی و معرفی داوطلبان برای بررسی مدارک و مصاحبه در سهمیه مشخص شده امکان تغییر سهمیه معرفی شده داوطلبان وجود نخواهد داشت.
۳-سهمیه سه درصد بهزیستی:
سه درصد (۳ (%ازمجموع مجوزهای استخدامی از بین معلولان بهزیستی واجد شرایط از طریق ثبت نام و شرکت
در آزمون استخدامی در شغل محل های مربوط به این سهمیه به میزان سهمیه تخصیصی پس از کسب حدنصاب بر اساس اولویت امتیاز مکتسبه در شغل محل های مشخص شده و انجام مصاحبه و اخذ نظریه هسته گزینش و کمیسیون پزشکی مبنی بر توانایی انجام کار صرفا در عنوان شغلی مورد تقاضا بکارگیری میگردند. رعایت کلیه شرایط مندرج در دفترچه منتشره جهت متقاضیان سهمیه موصوف الزامی و رعایت شرط سنی یک مقطع تحصیلی بالاتر حسب مفاد بند (۳ (مصوبه پنجاه و هفتمین جلسه هیات امنای سازمان تامین اجتماعی به قوت خود باقی می باشد.

داوطلب بومی:

با عنایت به ماده (۲۴ (بخشنامه شماره ۲۴۵۱۰ مورخ ۱۰/۵/۱۴۰۰ سازمان اداری و استخدامی کشور مبنی بر ایجاد اولویت برای داوطلب بومی شهرستانی(به استثنای شهرستان تهران و شهرستان های مراکز استان ها)
الف: داوطلبی بومی شهرستانی تلقی می گردد که “متولد” یا “ساکن با سابقه ده سال سکونت” در همان شهرستان محل تقاضا باشد.
بومی بودن افراد از طریق شرایط ذیل احراز می گردد:
۱ -شهرستان محل تولد مندرج در شناسنامه داوطلب با شهرستان مورد تقاضا یکی باشد.
تبصره:با توجه به تقسیمات کشوری در سال های مختلف، در صورت اختلاف نظر یا ابهام در خصوص شهرستان محل تولد، ملاک عمل نظر اداره کل ثبت احوال استان مربوطه خواهد بود.
۲ -استفاده از اولویت بومی از طریق سکونت به موجب تایید ساکن بودن و حداقل ده سال سکونت با ارائه استشهاد محلی (بر اساس فرم پیوست بخشنامه) ممهور به مهر نیروی انتظامی (پاسگاه یا کلانتری محل) در شهرستان مورد تقاضا خواهد بود.
تبصره: داشتن گواهی تحصیل در مقاطع تحصیلی ابتدایی، راهنمایی یا دبیرستان در شهرستان محل مورد تقاضا با تائید اداره آموزش و پرورش شهرستان مربوطه می تواند به عنوان تمام یا قسمتی از سابقه ده سال سکونت به شرط ارائه استشهاد محلی مبنی بر تایید ساکن بودن فعلی فرد در شهرستان محل مورد تقاضا ملاک محاسبه قرار گیرد.
ب- داوطلب بومی شهرستانی نسبت به سایر داوطلبان غیر بومی دارای اولویت می باشند. اولویت بومی به این شرح اعمال خواهد شد”نمره مکتسبه داوطلب بومی شهرستانی در آزمون کتبی با ضریب (یک و چهاردهم) (۴/۱) محاسبه و ملاک عمل قرار می گیرد.
ج- مبنای شهرستان برای تعیین بومی بودن، تقسیمات کشوری در اولین روز ثبت نام برای آزمون می باشد.
حمایت از خانواده و جوانی جمعیت:
۱ -به ازای تاهل به میزان یک (۱ (سال و نیز داشتن هر فرزند به میزان یک (۱ (سال و حداکثر تا سقف پنج (۵) سال سقف محدوده سنی مندرج در دفترچه آزمون اضافه خواهد شد.
۲ -به ازای تاهل دو (۲ (درصد و نیز هر فرزند دو (۲ (درصد، مجموعا حداکثر تا ده (۱۰ (درصد به امتیاز مکتسبه آزمون کتبی داوطلب اضافه می شود.
تبصره: امتیازات فوق الذکر، مشروط به آن است که نرخ باروری شهرستان محل زادگاه داوطلب یا فرزند وی،
بالای ۵/۲ نباشد. مبنای تعیین نرخ باروری، آخرین اعلام رسمی وزارت کشور در زمان برگزاری آزمون می باشد.

مراحل ثبت نام:

۱ -تکمیل فرم ثبتنام اینترنتی.
۲ -فایل عکس اسکن شده.
داوطلب میبایست یک قطعه عکس پرسنلی خود را با مشخصات زیر، اسکن نموده و فایل آن را برای ارس ال از طریق برنامه ثبتنام اینترنتی آماده نماید:
– عکس ۴ ۳ که در سال جاری گرفته شده باشد. (عکس تمامرخ)
– عکس اسکن شده فقط باید با فرمت JPG باشد.
– اندازه عکس اسکن شده باید حداقل ۳۰۰ ۲۰۰ پیکسل و حداکثر ۴۰۰ ۳۰۰ باشد.
– تصویر داوطلب باید واضح، مشخص و فاقد اثر مهر، منگنه و هرگونه لکه باشد.
– حجم فایل ذخیره شده عکس نباید از ۷۰ کیلوبایت بیشتر باشد.
– حاشیههای زاید عکس اسکن شده باید حذف شده باشد.
– حتی‌الامکان عکس رنگی و دارای زمینه سفید باشد.
تبصره ۱: اسکن عکس از روی کارتهای شناسایی (کارت ملی، شناسنامه و…) قابل قبول نمیباشد و داوطلبان لازم است از اصل عکس و مطابق با توضیحات فوق، اقدام به اسکن نمایند.
تبصره ۲: عکس خواهران باید با حجاب و صورت آنان کامل مشخص باشد.
تبصره ۳: درصورت ارسال عکس غیرمعتبر، ثبتنام داوطلب باطل شده و حق شرکت در آزمون از وی سلب میگردد.
یادآوری مهم: با توجه به م شکلات به وجود آمده در آزمونهای قبلی، در خصوص ا شتباه در ارسال عکس داوطلبان، که این موضوع اکثراً برای داوطلبانی که ثبت نام آنان توسط دیگران انجام میشود رخ داده است. تاکید میگردد که علاوه بر کنترل اطلاعات ثبتنامی، حتما ن سبت به کنترل عکس ار سالی دقت نمایید تا اشتباهاً عکس داوطلب دیگری به جای عکس شما الصاق نگردد. بدیهی است که در صورت ارسال عکس اشتباهی از طرف متقاضی، فرد به عنوان متخلف تلقی و مطابق مقررات با وی رفتار خواهد شد.

پرداخت وجه ثبتنام:

ثبت نام به صورت اینترنتی از روز دوشنبه مورخ ۳۱/۰۵/۱۴۰۱ لغایت روز یکشنبه مورخ ۰۶/۰۶/۱۴۰۱ انجام خواهد پذیرفت.
متقاضیان واجد شرایط میبایست به درگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانیorg.sanjesh.www مراجعه و پس از پرداخت مبلغ ۰۰۰ /۴۰۰/۱ریال به عنوان هزینه ثبت نام به صورت الکترونیکی و با کارتهای بانکی متصل به شبکه شتاب نسبت به تکمیل فرم ثبت نام و ارائه اطلاعات مورد نیاز اقدام نمایند.لازم به توضیح است هزینه ثبت نام به حساب مشخص شده در سازمان تامین اجتماعی واریز خواهد شد.
– متقا ضیان شرکت در آزمون باید پس از پایان ثبت نام کد رهگیری خود را یاددا شت نموده و تا پایان مراحل استخدام نزد خود نگهداری نمایند.
– به ثبت نامهای ناقص ترتیب اثر داده نخواهد شد و وجوه پرداختی به هیچوجه مسترد نمیگردد.

ثبت نام : جهت ثبت نام در آزمون استخدامی سازمان تامین اجتماعی سال ۱۴۰۱ کلیک کنید

دفترچه: دریافت دفترچه راهنمای آزمون استخدامی متمرکز سازمان تامین اجتماعی سال ۱۴۰۱

دفترچه: دریافت جزوه آموزشی آشنایی اجمالی با سازمان تأمین اجتماعی

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

آخرین اخبار