چاپ کد خبر: 97072
11 آبان 1401

آزمون شناسایی جادوگر: کدامیک از زنان زیر می تواند یک جادوگر باشد!؟

تفریح و سرگرمی :آزمون شناسایی جادوگر: کدامیک از زنان زیر می تواند یک جادوگر باشد!؟
آزمون شناسایی جادوگر1

آزمون شناسایی جادوگر: شبکه های اجتماعی هر روز در حال انتشار جدیدترین تست ها، پازل ها، سوالات هوش و بازی های فکر مشابه هستند. این مطالب طرفدارن فراوانی در فضای اینترنت و شبکه های دارند. این مسئله از دو جهت قابل تأمل و اهمیت است. این بازی ها می توانند بسیار سرگرم کننده باشند و یک گزینه عالی برای اوقات فراغت و همچنین تمرین و ورزش مغز. مجله خبری بخش تفریح و سرگرمی اول فارس هر روز با جدیدترین بازی های فکری در خدمت شماست.

با مطلب آزمون شناسایی جادوگر با بخش تفریح و سرگرمی اول فارس همراه باشید.

تحقیقات جدید نشان می دهد که بسیار از مشکلات و بیماری های مربوط به مغز بدلیل نبود یک زندگی سالم، تغذیه مناسب و در نهایت کاهش فعالیت های مغزی است. انجام منظم بازی های فکری، مغز خود را آماده و فعال نگه می دارد. مجله خبری بخش تفریح و سرگرمی اول فارس آزمون شناسایی جادوگر را با شما به اشتراک گذاشته است. برای ارائه پاسخ به آزمون شناسایی جادوگر، نیاز است که شما از تمام مهارت های شناختی خود استفاده کنید.

آزمون شناسایی جادوگر

برخی معتقدند که سوالات هوش تصویری و آزمون هایی مشابه آزمون شناسایی جادوگر، می تواند میزان هوش و قدرت دقت وتمرکز شما را به چالش بکشد. در تصویر سه زن با سبک پوشش متفاوت را مشاهده می کنید. طراح آزمون شناسایی جادوگر معتقد است که یکی از زنان، یک زن معمولی نیست. او یک جادوگر است و می تواند در هر لحظه از قدرت خود بر علیه شما استفاده کند.

طبق تحلیل شما، کدامیک از این زنان، می تواند یک جادوگر باشد؟ نظر خود را واضح بیان کنید! به یاد داشته باشید که شما برای حل این آزمون تنها ۷ ثانیه وقت دارید. به دقت تصویر آزمون شناسایی جادوگر مشاهده و بررسی کنید.

آزمون شناسایی جادوگر2

.

.

.

.

.

.

.

.

.

پاسخ آزمون شناسایی جادوگر

اگرچه  آزمون شناسایی جادوگر، ساده به نظر می رسد،اما برای اینکه بتوانیم به آن پاسخ درستی بدهیم، نیاز به تمرکز بالا و استفاده از تمام مهارتهای شناختی خود هستیم. اگر هنوز به پاسخ نرسیده اید می توانید جزئیات تصویر را بیشتر بررسی کنید.

.

.

.

.

.

.

برخی اولین زن از سمت راست را جادوگر معرفی کردند. ان هم به دلیل در دست داشتن شیشه ای عجیب و غریب. اما اگر دقت کنید این شیشه فقط محتوی مقدار مایع حشره کش است برای از بین بردن سوسک خانگی و …زن سمت چپ هم فقط قیافه جدی دارد و هیچ نشانه ای دیده نمی شود که او جادوگر است. اما اگر به زن وسطی و گربه او دقت کنید متوجه یک چیز عجیب خواهید شد. دندان های نیش گربه عجیب هستند. در اکثر فیلم ها، گربه های جادوگر دارای دندان های نیش بلند هستند.

آزمون شناسایی جادوگر3

امیدوارم از آزمون شناخت دروغگو استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی بخش تفریح و سرگرمی اول فارس مشاهده و مطالعه کنید.

در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند.

نظر خود را مطرح کنید.

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

به تو چه پنجشنبه , ۱۲ آبان ۱۴۰۱ - ۶:۳۹

خیلی پازل هاش الکی هس حیف وقت آدم

آخرین اخبار