چاپ کد خبر: 75644
3 اسفند 1400

آغاز بارش برف و باران با ورود سامانه بارشی جدید از جمعه آینده

سازمان هواشناسی با اشاره به ورود سامانه بارشی به کشور طی جمعه آینده از بارش برف و باران طی ۲ روز آینده در سواحل دریای خزر و شمال شرق کشور خبر داد.

سرما هوا هواشناسی

به گزارش اول فارس، بر اساس تحلیل نقشه‌های همدیدی و آینده‌نگری سازمان هواشناسی طی ۲ روز آینده در سواحل دریای خزر و بخش‌هایی از شمال شرق کشور ابرناکی،‌ بارش پراکنده و وزش باد روی می‌دهد. در سایر مناطق کشور جو آرام و پایداری حاکم است.

این گزارش حاکی است از روز جمعه ۶ اسفند با ورود سامانه جدید بارشی به کشور، بارش‌ها در نوار غربی و دامنه‌های جنوبی البرز در استان‌های قزوین، البرز و تهران آغاز می‌شود.

شنبه هفته آینده علاوه بر مناطق یاد شده بارش به سواحل دریای خزر و بخش‌هایی از شمال شرق کشور نیز کشیده خواهد شد. در این روز در نوار شرقی و مرکز کشور وزش باد نسبتا شدید پیش‌بینی شده است.

بر اساس اعلام سازمان هواشناسی بارش در مناطق سردسیر و ارتفاعات به‌صورت برف خواهد بود. همچنین از امروز تا آخر هفته نیز در اکثر مناطق کشور افزایش نسبی دما پیش‌بینی می‌شود.

بر اساس گزارش اول فارس، آسمان تهران امروز ابری (۳۳ درصد) است و سرعت وزش باد جنوب-جنوب شرقی ۱۳ کیلومتر بر ساعت خواهد بود.

نظرتان را برای ما بنویسید:

تا چه اندازه به پیش بینی های هواشناسی اعتماد دارید؟

فال روز

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

راستگو سه شنبه , ۳ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۰

در مورد هوا شناسی اگر وضعیت نارنجی یا قرمز اعلام کنند دیگه مطمعن میشویم که هتما باران میبارد در غیر این. صورت اطمینانی به گفته های هوا شناسی نیست

آخرین اخبار