چاپ کد خبر: 89604
21 تیر 1401

آغاز ثبت‌نام متقاضیان عضویت در هیأت علمی دانشگاه‌های کشور+ لینک ثبت‌نام

معاون مرکز جذب وزارت علوم تحقیقات و فناوری از آغاز ثبت‌نام متقاضیان جذب هیأت علمی دانشگاه‌های کشور خبر داد.

جذب هیئت علمی در دانشگاه ها

به گزارش اول فارس ، جعفر جعفری معاون مرکز جذب وزارت علوم تحقیقات و فناوری  با اشاره به آغاز  ثبت‌نام متقاضیان جذب هیأت علمی دانشگاه‌های کشور از امروز ۲۰ تیرماه آغاز گفت: ثبت‌نام متقاضیان جذب هیأت علمی دانشگاه‌های کشور از امروز آغاز شد و تا دوم مردادماه ادامه دارد.

وی افزود: متقاضیان می‌توانند با مراجعه به سامانه جذب اعضای هیات علمی به نشانی اینترنتی مرکز جذب اعضای هیئت علمی  و  سپس از طریق بخش مشخص شده وارد صفحه ثبت نام شوند، متقاضیان جذب هیات علمی می‌توانند از این لینک برای ثبت‌نام کمک بگیرند. این لینک مراحل ثبت‌نام را کامل توضیح داده است.

معاون مرکز جذب وزارت علوم تحقیقات و فناوری خاطرنشان کرد: دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی، پژوهشی و فناوری کشور از ۱۱ تا ۱۷ تیرماه در سامانه جذب اعضای هیأت علمی براساس سهمیه اختصاص یافته نسبت به تایید رشته‌های مورد نیاز خود اقدام کرده‌اند و ظرفیت پذیرش هر دانشگاه مشخص شده است.

وی با بیان اینکه شیوه‌نامه اجرایی بررسی پرونده متقاضیان جذب عضو هیأت علمی تاکید بر رعایت قوانین قبلی پذیرش اعضای هیات علمی است و به منظور جذب نیروهای فرهیخته و رعایت عدالت در پذیرش اعضای هیات علمی به دانشگاهها ابلاغ شده است، گفت: بر اساس این شیوه نامه در غربال‌گری اولیه افرادی که هر کدام از شرایط لازم قانونی از قبیل شرط سنی، هم‌سوئی رشته گرایش تحصیلی با فراخوان، حداقل معدل سه مقطع تحصیلی، هم‌سوئی مقاطع تحصیلی و شرائط اختصاصی اعلام شده در فراخوان را ندارند، حذف می‌شوند.

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

ناشناس سه شنبه , ۲۱ تیر ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۳

سلام‌برای‌گرفتن‌هیات‌علمی‌بروید‌به‌…تنها‌جایی‌است‌که‌بی‌سودا‌زیاد‌داره

آخرین اخبار