چاپ کد خبر: 71133
20 دی 1400

بلاتکلیفی طرح فروش فوری دیگنیتی و فیدلیتی دو محصول بهمن موتور

اولین مرحله فروش شاسی بلندهای گروه بهمن موتور در زمستان ۱۴۰۰ که قرار بود از امروز آغاز شود و هیچ افزایش قیمتی در محصولات این شرکت گزارش نشود به تعویق افتاد.

Slider 11

به گزارش اول فارس،شرکت بهمن موتور اعلام کرد با توجه به مشکلات ایجاد شده در سایت ایرانی کار (bahman.iranecar.com) که مسئول فروش آنلاین محصولات است، فروش ۲۰ دی ماه سال ۱۴۰۰ در حال حاضر متوقف شده است، بدیهی است که بعد از رفع موانع ایجاد شده ۴۸ ساعت قبل از فروش به اطلاع متقاضیان گرامی خواهد رسید.

در این پیش فروش زمستانی، دو خودروی دیگنیتی و فیدلیتی به صورت فروش نقدی و فوری از سوی بهمن موتور از امروز ۲۰ دی ماه برای ثبت نام در دسترس مشتریان قرار دارد. فیدلیتی تیپ یک پنج نفره، ۷۳۵ میلیون تومان و هفت نفره همین محصول را ۷۴۷ میلیون تومان همچنین دیگنیتی پرایم را ۷۹۵ میلیون تومان به فروش می‌رساند و موعد تحویل این محصولات هفته آخر بهمن اعلام شده است.

متقاضیان در صورت داشتن حداقل ۱۸ سال سن و گواهینامه معتبر می‌توانند به صورت اینترنتی در این طرح، ثبت نام کنند. گفتنی است افراد نباید در طرح‌های پیشین، خودرو خریداری کرده باشند و متقاضیان حق واگذاری حقوق قرادادی و خودرو به غیر را ندارند.

بهمن موتور، به صورت ماهانه محصولاتش را به فروش فوری می‌رساند و اولین فروش زمستانه شاسی بلندهای این شرکت قرار بود از امروز صبح آغاز شود.

فیدیلیتی و دیگنیتی در بازار چند؟

فیدیلیتی پرایم پنج نفره یک میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان و نسخه هفت نفره آن یک میلیارد و ۱۵۰ میلیون تومان در بازار آزاد عرضه می‌شود.

دیگنیتی نیز با قیمتی معادل یک میلیارد و ۲۵۰ میلیون تومان در بازار آزاد به فروش می‌رسد. اختلاف قیمت فروش نقدی دیگنیتی بهمن موتور با قیمت آن در بازار حدود ۴۴۵ میلیون تومان است.

فروش بهمن موتور

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

ناشناس سه شنبه , ۲۱ دی ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۵

یارو کی … می خره یک میلیارد و دویست پنجاه نکنه خودت دیگنیتی داری

ناشناس سه شنبه , ۲۱ دی ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۸

تو.حاضری صد میلیون بدی واقعا که .آخه چی فکر کردی دلار شده بیست و پنج هزار تومان مگه خوابی؟؟؟؟؟؟؟

مصطفی سه شنبه , ۲۱ دی ۱۴۰۰ - ۹:۳۵

با این کارهای احمقانه به شعور مردم توهین میکنند
اگر عرضه نگهداری. یک سایت را ندارم بیخود خودرو تولید میکنی
از هم قرار فروش انجام بشه ریما تعداد. غرورش و شرایط را اعلام کن. و مردم را سر کار نذار

رشیدی سه شنبه , ۲۱ دی ۱۴۰۰ - ۵:۵۰

دورود به خدا دلال نمیزاره منه مصرف کنند ثبت نام کنم امروز حاظر بودم ۱۰۰ میلیون بدم دیگنتی ثبت نام بکنم تواین تحریم باید بهمن موتور توزیع ادلانه داشت باشد نه توی بازار ۵۰۰ میلیون فرق معامله باش این چه شرکت است منه بازنشسته باید آرزو داشت باشم این ماشین سوار شوم چون دست دلال توی کار است به خدا یکی از این ماشین‌ها که میگرند سوار نمیشن چون خودشان ماشینهای سانتافه ووو دارند

آخرین اخبار