چاپ کد خبر: 33328
7 مرداد 1399

آغاز فعالیت مجدد اتوبوس‌های درون شهری شیراز

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری شیراز گفت: با هدف کاهش مشکلات برخی از شهروندان برای جابه جایی و سفرهای درون شهری، فعالیت تمام خطوط اتوبوسرانی این شهر از روز شنبه یازدهم مردادماه ۹۹ بازگشایی خواهد شد.

از فضای داخل اتوبوس‌های شهری استفاده بهینه کنیم تا مشکل کمبودشان ...

به گزارش اول فارس به نقل از روابط عمومی معاونت حمل و نقل ترافیک شهرداری شیراز ، مجتبی زور بخش، افزود: وضعیت مترو خاص‌تر و آلودگی آن به شدت بالاتر است به همین سبب در این شرایط موافق راه‌اندازی آن نیستیم.

وی اظهار داشت: حمل و نقل عمومی در سطح شهر یکی از عواملی است که باعث شده تا شیوع کرونا سرعت بیشتری داشته باشد، اما تعطیلی این سرویس نیز موجب شده تا بسیاری از مردم با مشکلات حمل و نقل مواجه شوند.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری شیراز ادامه داد: هدف از فعالیت مجدد اتوبوس‌های درون شهری شیراز، کاستن از مشکلات مردم این شهر در حوزه جا به جایی است اما در بازگشایی مجدد خطوط اتوبوسرانی، رعایت مسائل بهداشتی و الزام استفاده از ماسک باید مورد توجه شهروندان باشد تا کمترین آسیب به جامعه وارد شود.

به دلیل شیوع کرونا، فعالیت مترو در شیراز از پانزدهم تیرماه و اتوبوس‌های درون شهری از شانزدهم تیرماه ۹۹ تعطیل شده بود.

پیش از این نیز در پی شیوع ویروس کرونا از اواخر اسفند ۹۹ به مدت ۸۰ روز فعالیت ناوگان حمل و نقل عمومی شیراز تعطیل شد و این ناوگان از دهم خرداد ۹۹ فعالیت خود را مجددا آغاز کرد.

عضوکانال اول فارس در واتساپ شوید

%D9%88%D8%A7%D8%AA%D8%B3%D8%A7%D9%BE

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

آخرین اخبار