چاپ کد خبر: 87964
6 تیر 1401

آغاز پیش فروش “دنا پلاس و تارا ” اتوماتیک و دستی بدون قرعه کشی

متقاضیان می‌توانند از امروز با ورود به سامانه یکپارچه تخصیص خودرو نسبت به ثبت نام در طرح فروش بدون قرعه کشی ایران خودرو اقدام کنند.
متقاضیان برای شرکت در طرح فروش بدون قرعه کشی ایران خودرو می‌توانند از ساعت ۱۰ صبح امروز با ورود به سامانه یکپارچه تخصیص خودرو (sale.iranecar.com) پس از ثبت اطلاعات شخصی و دریافت کد کاربری و رمز عبور اخذ شده از سایت، نسبت به انتخاب نوع خودرو و ثبت نام اقدام کنند.

شرکت در این طرح صرفاً از طریق سامانه یکپارچه تخصیص خودرو امکان‌پذیر بوده و در صورت استفاده متقاضی از سایر آدرس ها، عواقب آن بر عهده گروه خودروسازی ایران خودرو نخواهد بود.

بر اساس اطلاعیه ایران خودرو به متقاضیان و نمایندگی‌های مجاز شرایط پیش فروش محصولات گروه خودروسازی ایران خودرو بدون قرعه کشی تا تکمیل ظرفیت در سامانه یکپارچه تخصیص خودرو به شرح جداول ذیل اعلام می‌شود.

طرح مشارکت در تولید برخی از محصولات ایران خودرو بدون قرعه کشی و در سامانه یکپارچه تخصیص خودرو، طرح حمایت از خانواده و جوانی جمعیت ( تیرماه ۱۴۰۱)

1 new

طرح مشارکت در تولید فروش برخی از محصولات ایران خودرو بدون قرعه کشی و در سامانه یکپارچه تخصیص خودرو، ویژه متقاضیان عادی (تیرماه ۱۴۰۱)

1111 1


این مطلب را حتما بخوانید:


نظرات خود را برای ما ارسال کنید

محمدی سه شنبه , ۷ تیر ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۳

خدایی کدوم ناقص العقی ثبت نام کرده برای یک‌سال و نیم دیگه مطمئنم مردم عادی نیستن دلال هستن که پول دارن مهم نیست ثبت نام میکنن به امید اینکه یک‌سال و نیم دیگه سود خوبی کنن،، واقعا جالبه،، بعد کیفیت هم درخواست میکنن، وقتی یکسال و نیم دیگه رو خرید کردین چرا خودرو سازی باید به فکر کیفیت باشه؟؟؟

خدایی سه شنبه , ۷ تیر ۱۴۰۱ - ۴:۱۷

ی سال نیم صبرکنیم،???

کیان دوشنبه , ۶ تیر ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۲

دولت مردم را… فرض کرده

ناشناس دوشنبه , ۶ تیر ۱۴۰۱ - ۸:۳۰

بی … ها چرا ۳ماهه بدون قرعه کشی نمیدی بی‌.. ها… خودتان‌ هستید

آخرین اخبار