چاپ کد خبر: 28682
5 خرداد 1399

آمار تازه مبتلایان به کووید۱۹ در شهرستان‌های لار، خنج و اوز

مسئول روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی لارستان، تعداد مبتلایان به بیماری کرونا در شهر‌ستان‌های لار، خنج و اوز را اعلام کرد.

کرونا ویروس 1

به گزارش اول فارس، اُسروش سرپرست روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی لارستان، امروز دوشنبه ۵ خرداد ماه با اشاره به ۲ مورد جدید مبتلا به کرونا در لاستان، اظهار کرد: مجموع کل مبتلایان کووید ۱۹ با تعداد موارد جدید از ابتدا تاکنون، به ۱۶۰ مورد رسید.

او ادامه داد: یکی از این ۲ مورد مربوط به شهر خور و از اتباع بوده و دیگری مربوط به شهر لار است.سرپرست روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی لارستان تصریح کرد: پیش از این تعداد مبتلایان به کووید ۱۹ در لارستان ۱۵۸ مورد بوده و ۲ نفر فوت شده است.

اُسروش همچنین با اشاره به ۵ مورد جدید مبتلا به کرونا در شهرستان اوز، افزود: تعداد مبتلایان کرونا با موارد جدید، از ابتدا تاکنون، به ۱۱۶ مورد افزایش پیدا کرد.

او ادامه داد: این موارد جدید مربوط به کهنه اوز است.

سرپرست روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی لارستان بیان کرد: پیش از این تعداد مبتلایان به کرونا در اوز ۱۱۱ مورد بوده و یک نفر فوت شده است.

اُسروش با اشاره به یک مورد جدید مبتلا به کرونا در شهرستان خنج، تصریح کرد: مجموع کل مبتلایان کرونا با تعداد موارد جدید از ابتدا تاکنون، به ۸۵ نفر رسیده است.

سرپرست روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی لارستان افزود: پیش از این تعداد مبتلایان به کرونا در خنج ۸۴ مورد بوده و مورد فوتی نداشته است.

اُسروش اضافه کرد: این مورد جدید ساکن شهر خنج و از اتباع خارجه است.او گفت: تعداد بهبود یافتگان ۳ شهرستان لارستان، خنج و اوز به ۱۵۴ مورد افزایش یافت.

ویروس کرونا همانند بسیاری از ویروس‌های دیگر بدنه‌ای از جنس لیپید (نوعی از چربی طبیعی) دارد که با مواد شوینده از بین می‌رود. برای همین شستن دست و صورت و وسایل با مواد شوینده مثل صابون و یا مواد ضد عفونی کننده، ویروس را از بین می‌برد.

عضوکانال واتساپ اول فارس شوید%D9%88%D8%A7%D8%AA%D8%B3%D8%A7%D9%BE 1

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

آخرین اخبار