چاپ کد خبر: 57639
27 خرداد 1400

آپدیت جدید نرم افزار گوشی‌های سری گلکسی اس ۲۱ سامسونگ و خداحافظی با داغ شدن گوشی

s21 series update

به گزارش اول فارس، سامسونگ سومین بروزرسانی نرم‌افزاری را برای سری Galaxy S21 در ماه ژوئن ۲۰۲۱ منتشر کرده است که امروز در بازارهایی مانند کره جنوبی، آلمان و تایلند عرضه می‌شود. دو بروزرسانی نخست در تعداد کمی از کشورها منتشر شده است اما به نظر می‌رسد آخرین آپدیت منتشر شده، یک عرضه‌ی جهانی را به همراه داشته باشد.

آپدیت نرم افزاری جدید که به گوشی‌های گلکسی S21، گلکسی S21+ و Galaxy S21 Ultra ملحق می‌شود دارای نسخه‌ی فریمور G99xxXXU3AUF6  است. این بروزرسانی شامل رفع مشکل برای تأخیر و لَگ دوربین است که تا کنون بسیاری از کاربران گوشی‌های سری گلکسی اس ۲۱ آن را گزارش داده‌اند.

علاوه بر آن این آپدیت باعث بهبود ویژگی افکت‌های تماس ویدیویی می‌شود. این بروزرسانی همچنین توانایی اسکن و تشخیص کدهای QR تصاویری که در گالری ذخیره شده‌اند را به ارمغان می‌آورد.

s21 series update2

از همه مهم‌تر، سامسونگ می‌گوید که بروزرسانی جدید نرم افزاری برای Galaxy S21 همچنین به رفع مشکل بیش از حد داغ شدن دستگاه، حداقل در آپدیت نسخه‌ی کره‌ای، می‌پردازد.

بنابراین اگر در دستگاه سری Galaxy 21 خود با مشکل گرم شدن بیش از حد داغ شدن مواجه هستید باید منتظر بمانید تا این به روزرسانی برای شما نیز منتشر شود.

اگر از کاربران گوشی‌های گلکسی اس ۲۱، گلکسی اس ۲۱ پلاس  یا گلکسی اس ۲۱ اولترا هستید این بروزرسانی ممکن است طی چند روز آینده برای ایران نیز عرضه شود که برای دریافت دستی آن نیز می‌توانید به بخش تنظیمات گوشی و منوی Software update مراجعه کنید.

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

آخرین اخبار