چاپ کد خبر: 97875
23 آبان 1401

آگهی استخدام جدید در شرکت های آریانیر و مشانیر جهت کار در استان فارس و بوشهر

در این گزارش آگهی استخدام جدید  در دو شرکت مهندسی آریانیر و استخدام در شرکت مشانیر را مشاهده می کنید. این گزارش صرفا جهت اطلاع داوطلبین بوده و این وب سایت هیچ نقش یا نفعی در روند بکارگیری ، پاسخگویی به سوالات احتمالی و … ندارد. جهت کسب اطلاعات تکمیلی به اطلاعات مندرج در آگهی  مربوطه مراجعه گردد.

آریانبر

شرکت مهندسی آریانیر به آدرس: شیراز، خیابان توحید، مجتمع شهر، طبقه۵، واحد۵۰۱ و شماره تلفن: ۰۷۱۳۲۳۴۴۸۸۵ به منظور تأمین نیروی انسانی مورد نظر خود از میان واجدین شرایط در مقطع تحصیلی دیپلم، از طریق برگزاری آزمون کتبی، مصاحبه و طب صنعتی طبق ضوابط قانون کار و تأمین اجتماعی، اقدام به جذب نیروی نگهبان قراردادی به صورت نوبت‌کار، در اماکن مورد نظر در محدوده بعضی مناطق استان‌های فارس و بوشهر(بر اساس جدول شماره ۱ که در ادامه اطلاعیه آمده است)می‌نماید.

۱- شرایط عمومی استخدام قراردادی :

۱-۱ داشتن تابعیت ایرانی

۲-۱ انجام خدمت دوره ضرورت یا معافیت قانونی دائم(هیچ گونه معافیت پزشکی قابل قبول نیست )

۳- ۱عدم اعتیاد به مواد مخدر، الکلی و هرگونه  مواد روانگردان ودخانیات

۴-۱ نداشتن سابقه محکومیت جزائی مؤثر و سوء پیشینه کیفری

۵-۱ داشتن سلامت جسمانی و روانی و توانایی برای انجام کار نگهبانی

۶- ۱دارا بودن شرایط احراز شغل متناسب با جداول نیازهای استخدامی

۷-۱ نداشتن منع قانونی برای استخدام و تعهد خدمتی به دیگر سازمانها در زمان شروع به کار

۸-۱ احراز صلاحیتهای عمومی به تأیید مراجع ذی‌صلاح پس از قبولی در آزمون کتبی و مصاحبه

۲- شرایط اختصاصی استخدام قراردادی:

۱- ۲-عنوان شغلی کلیه مشاغل ذکر شده، نگهبان می‌باشد و فقط متقاضیان مرد، مجاز به انتخاب کد رشته‌های شغلی مذکور می باشند.

۲-۲داشتن مدرک دیپلم (دیپلم کلیه رشته‌ها قابل پذیرش است(

۳-۲-داشتن  حداکثرسن  ۲۷ سال تمام تا تاریخ ۱۴۰۱/۰۸/۲۳ ( متولدین۱۳۷۴/۰۸/۲۳ به بعد مجاز به شرکت در آزمون می باشند). به سقف سن داوطلبان متأهل یک سال و بازاء هر فرزند نیز یکسال، حداکثر  و جمعا تا ۵ سال قابل اضافه شدن است. طول مدت خدمت سربازی (حداکثر تا۲۴ماه)نیز به سقف سن مجاز داوطلبان اضافه خواهد شد.

تذکر ۱: داوطلبانی می‌توانند نسبت به ثبت نام و شرکت در آزمون اقدام نمایند که تا تاریخ آخرین روز مهلت ثبت نام،  فارغ التحصیل شده و خدمت وظیفه آنها پایان یافته و یا معافیت آنها قطعی شده باشد.

تذکر۲: داشتن سابقه کار یا مدرک تحصیلی بالاتر تأثیری در افزایش سن داوطلب ندارد.

۴-۲- داوطلب باید بومی واجد شرایط شهرستان محل خدمت انتخابی باشد

تعریف بومی در این آگهی استخدام :

متقاضیانی  که حداقل دارای یکی از ویژگیهای زیر باشند در محل انتخابی بومی محسوب می شوند:

۱-۴-۲- شهرستان محل تولد داوطلب یا همسر وی ، با شهرستان محل مورد تقاضا برای استخدام یکی باشد.

۲-۴-۲- داوطلب حداقل چهار سال از سنوات تحصیلی (ابتدایی-راهنمایی – دبیرستان) را به صورت متوالی یا متناوب در شهرستان مورد تقاضا برای استخدام طی کرده باشد( ارائه گواهی معتبر از اداره آموزش و پرورش شهرستان یا دانشگاه محل تحصیل)

۳-۴-۲- فرزندان کارمندان رسمی، پیمانی و قراردادی دولت یا نیروهای مسلح (شاغل یا بازنشسته) که شهرستان محل خدمت فعلی یا بازنشستگی آنان با شهرستان محل مورد تقاضا برای استخدام آنان یکی باشد(مشروط به اینکه حد اقل ۴ سال در شهرستان مورد تقاضا خدمت نموده باشند باارائه گواهی معتبر از کارگزینی محل خدمت یا بازنشستگی).

۴-۴-۲-داوطلب یا پدر یا مادر یا همسر وی حداقل چهارسال سابقه پرداخت بیمه در شهرستان محل تقاضا برای استخدام داشته باشند(پرداخت حق بیمه به مدت تعیین شده صرفا برای یکی از موارد مذکور قابل احتساب است با ارائه گواهی معتبر از اداره تأمین اجتماعی).

تذکر۱: بجز افراد واجدشرایط بند ۱-۴-۲ ، سایر داوطلبان می بایست درتاریخ اعلام شده برای تطبیق مدارک ، تاییدیه‌ای از مراجع ذیصلاح متناسب با هریک از بندهای اعلام شده ارائه نمایند (ارائه گواهی سکونت بعنوان مستند بومی بودن افراد قابل قبول نخواهد بود).

۳-نحوه ثبت نام:

ثبت نام به صورت الکترونیکی و از طریق سایت اینترنتی به شرح ذیل انجام می‌گیرد:

۱-۳- ورود به پایگاه اینترنتی به آدرس https://azmoon.sutech.ac.ir

۲-۳- تکمیل فرم ثبت نام هر مرحله و تأیید آنها .

۳-۳- تأییدیه نهایی با توجه به اطلاعات وارد شده توسط داوطلب .

۴-۳- دریافت شماره پرونده و کد رهگیری.

تذکر۱: ثبت نام منوط به تکمیل کلیه مراحل و دریافت شماره پرونده و کد رهگیری از سیستم می‌باشد

۴- مدارک مورد نیاز ثبت نام الکترونیکی:

۱-۴ تکمیل برگ درخواست شغل الکترونیکی در سامانه ثبت نام. با توجه به اینکه ملاک ثبت نام  متقاضیان، تکمیل برگ درخواست شغل می باشد لازم است در تکمیل آن نهایت دقت به عمل آید .

تذکر۱ : داوطلب با امضای فرم ثبت نام و شرکت در آزمون، صریحا و تلویحا اقرار به علم کامل به مفاد آگهی نموده است و در آینده حق هیچگونه اعتراضی نخواهد داشت.

۲-۴ پرداخت وجه ثبت نام به مبلغ هشتصد هزار ریال از طریق درگاه پرداخت الکترونیکی سامانه ثبت نام

تذکر۲: پس از واریز وجه تحت هیچگونه شرایطی هزینه ثبت نام مسترد نمی‌گردد.

۳-۴ اسکن یک قطعه عکس ۴× ۳ که بایستی متناسب با توضیحات بند ۵  باشد.

۴-۴ اسکن صفحات کامل شناسنامه- کارت ملی – مدرک تحصیلی – کارت پایان خدمت یا معافیت دائم

۵-۴داوطلبان می‌بایست هنگام ثبت نام، آدرس دقیق و شماره تلفن همراه و ثابت و ایمیل خود را به صورت دقیق وارد نمایند. آدرس و شماره تلفنهای وارد شده ملاک اطلاع رسانی خواهد بود و چنانچه به داوطلب پیامک یا ایمیل ارسال شده و یا تماس تلفنی گرفته شود و به هر دلیلی پاسخگو نباشد، از ادامه فرایند استخدام کنار گذاشته خواهد شد و حق هیچ گونه اعتراضی نخواهد داشت .

۵  نحوه تهیه فایل تصویر داوطلب:

۱-۵ حجم فایل اسکن عکس ۴×۳ کمتر از ۱۰۰کیلوبایت باشد.

۲-۵ عکسی که تصویر از روی آن تهیه می شود لازم است تمام رخ بوده و در سال جاری تهیه شده باشد.

۳-۵ حتی الامکان عکس رنگی و دارای زمینه سفید باشد.

۶- مهلت ثبت نام:

۱-۶- متقاضیان واجد شرایط می توانند از ساعت ۸ صبح روز دوشنبه مورخ ۱۴۰۱/۰۸/۲۳ لغایت ساعت ۲۴ روز ‌شنبه مورخ ۰۱۴۰۱/۰۹/۰۵نسبت به ثبت نام الکترونیکی از طریق آدرس اینترنتی https://azmoon.sutech.ac.ir اقدام نمایند.

۲-۶ در صورت داشتن هرگونه سوال در خصوص ثبت نام با شماره های زیر تماس حاصل نمایید:

تلفن : ۰۷۱۳۷۳۵۳۱۰۱

ساعات پاسخگویی: شنبه تا چهارشنبه ۱۲:۳۰-۸

(داوطلب گرامی، شماره‌های پشتیبانی صرفا جهت رفع اشکالات ثبت نام می باشد. خواهشمند است به منظور رعایت حقوق سایر شرکت کنندگان از طرح سوالات خارج از موضوع پرهیز نمایید.)

۷- کارت ورود به جلسه ، زمان و مکان آزمون:

۱-۷- داوطلبان جهت رویت و پرینت کارت ورود به جلسه آزمون، می‌توانند روز های سه شنبه ۱۴۰۱/۰۹/۰۸ وچهارشنبه مورخ ۱۴۰۱/۰۹/۰۹ با درج کد ملی و کد رهگیری در محل مورد نظر در سایت https://azmoon.sutech.ac.ir اقدام نمایند.

۲-۷- همراه داشتن کارت ورود به جلسه به همراه اصل شناسنامه یا کارت ملی جهت ورود به جلسه آزمون الزامی است. در غیر اینصورت از ورود افراد به جلسه ممانعت به عمل خواهد آمد.

۳-۷- پیش بینی اولیه برای زمان برگزاری آزمون کتبی روز پنج شنبه  مورخ ۱۴۰۱/۰۹/۱۰  از ساعت ۱۴ الی ۱۶ می‌باشد که در صورت صدور مجوز برگزاری آزمون توسط مراجع ذی ربط، آزمون در این تاریخ برگزار خواهد شد. در صورت هرگونه تغییر در زمان، محل یا ساعت برگزاری آزمون و سایر موارد، از طریق همین سامانه به داوطلبان اطلاع داده خواهد شد.

۴-۷- آدرس  دقیق محل برگزاری آزمون در کارت ورود به جلسه به اطلاع داوطلبان خواهد رسید.

۵-۷ : برگزاری آزمون جهت داو طلبان استان فارس در شهر شیراز و آزمون استان بوشهر در شهر بوشهرخواهد بود.

۶-۷ نتایج آزمون کتبی یک هفته پس از آزمون اعلام خواهد شد.

۷-۷- تاریخ تطبیق مدارک، از طریق همین سامانه متعاقبا به اطلاع داوطلبان خواهد رسید و داوطلبین باید مدارک لازم جهت صحت سنجی را ارائه نمایند. بدیهی است به  مدارک و مستنداتی که بعد از این تاریخ ارسال شود ترتیب اثر داده نخواهد شد و پس ازآن مصاحبه تخصصی برگزارمی شود.

۸-۷- مصاحبه عمومی و تخصصی و آزمون روان‌شناسی و ورزشی نیز از داوطلبین پذیرفته شده درآزمون کتبی  انجام می‌شود(تناسب قد و وزن  به همراه تست ورزش، به عنوان ۳۰ درصد از نمره مصاحبه در نظر گرفته خواهد شد)

۹-۷- اعلام اسامی پذیرفته شدگان پس از اتمام مصاحبه تخصصی از طریق همین سامانه صورت خواهد گرفت.

۸ مفاد آزمون به شرح ذیل است:

تعداد سوالات آزمون ۷۰ سوال شامل : ۲۵ سوال هوش و استعداد(با ضریب۲)، ۱۵ سوال دانش عمومی اجتماعی و سیاسی،۱۰ سوال زبان انگلیسی، ۱۰ سوال ادبیات فارسی ، ۱۰ سوال مهارتهای عمومی کامپیوتر(با ضریب۱)، بصورت تستهای چهارگزینه‌ای دارای نمره منفی خواهد بود که داوطلبان باید در مدت ۷۰ دقیقه به این سوالات پاسخ دهند.

۹-عناوین محل‌های استخدامی و شرایط مدرک تحصیلی

ردیف نام شهرستان مورد تقاضا تعداد مورد نیاز

(مرد)

مقطع  تحصیلی مورد قبول بومی
۱ اقلید ۳ دیپلم شهرستان اقلید
۲ دیلم و گناوه ۶ دیپلم شهرستانهای‌ دیلم یا گناوه
۳ دشتستان ۶ دیپلم شهرستان دشتستان
۴ تنگستان و دشتی ۲ دیپلم شهرستانهای تنگستان یا دشتی
۵ بوشهر ۱ دیپلم شهرستان بوشهر
۶ شیراز ۳ دیپلم شهرستان شیراز
۷ جهرم و خفر ۱ دیپلم شهرستانهای جهرم یا خفر
۸ پاسارگاد ۱ دیپلم شهرستان پاسارگاد
۹ مرودشت ۲ دیپلم شهرستان مرودشت
۱۰ فیروزآباد ۲ دیپلم شهرستان فیروزآباد

تذکرات بسیار مهم

تذکر ۱ -داوطلبان، تنها مجاز به انتخاب یک کد محل استخدامی می باشند و ضروری است شرایط بومی آن کد محل را داشته باشند.

تذکر۲: انتخاب داوطلبان برای ورود به مرحله مصاحبه، به ترتیب بالاترین نمره کل کسب شده در آزمون ، با در نظر گرفتن ظرفیت پیش‌بینی شده و به میزان ۳ برابر ظرفیت با رعایت اولویت های مندرج در آگهی صورت می‌پذیرد.

تذکر۳: هرگونه اطلاع رسانی در خصوص آزمون از طریق سایت اینترنتی به آدرسhttps://azmoon.sutech.ac.ir خواهد بود و داوطلبان اطلاعات مورد نیاز خود را بدین طریق دریافت خواهند کرد.

تذکر۴: لازم به تأکید است کلیه متقاضیان می بایست شرایط و ضوابط مندرج در این اطلاعیه را دقیقا” مطالعه نموده و در صورت واجد شرایط بودن نسبت به ثبت نام اقدام نمایند.چنانچه در هر مرحله از فرآیند آزمون و جذب  مشخص شود که متقاضی واجد شرایط مندرج در  این اطلاعیه نبوده است از مراحل پذیرش حذف خواهد شد و هزینه ثبت نام به هیچ وجه مسترد نمی‌گردد.

تذکر۵: این اطلاعیه هیچ گونه تعهدی در استخدام داوطلبین ایجاد نمی نماید و کارفرماو پیمانکاربا توجه به شرایط متغیرکار در قبول یا رد داوطلبین کاملا مختارند.

تذکر ۶: انتخاب نهایی داوطلبان پس از آزمون، تأیید مدارک، انجام مصاحبه روانشناسی و تخصصی متناسب با نیازهای شغلی مورد نظر ، تأیید پزشک معتمد شرکت ، موفقیت در معاینات بدو استخدام متناسب با شغل نگهبانی و انجام مراحل مرتبط با تایید مراجع ذی‌صلاح صورت می‌گیرد. داوطلبان می بایست قبل از جلسه مصاحبه در تاریخی که اعلام خواهد شد با همراه داشتن کلیه مدارک تحصیلی، بومی، هویتی و پایان خدمت سربازی خود به محل تعیین شده توسط مجری مراحل آزمون مراجعه نمایند و درصورت تأیید مدارک، مجاز به شرکت در جلسه مصاحبه خواهد بود. به مدارکی که بعد از این تاریخ ارائه شود ترتیب اثر داده نخواهد شد.

تذکر۷ : شرط استخدام قراردادی دریافت گواهینامه موفقیت در دوره‌های بدو  خدمت و گذراندن زمان کارآموزی به مدت ۳ ماه می باشد.

تذکر۸: از داوطلبان پذیرفته شده، تعهد محضری اقامت درمحدوده محل کار تا پایان دوره خدمت اخذ خواهد گردید.

جدول شماره ۲:برنامه زمانی آزمون:

ردیف عنوان تاریخ
۱ ثبت نام در سامانه دوشنبه ۲۳ آبان ماه۱۴۰۱ تا ‌شنبه ۰۵  آذرماه ۱۴۰۱
۲ ویرایش اطلاعات داوطلبان دوشنبه ۷ آذرماه  ۱۴۰۱
۳ صدور کارت ورود به جلسه آزمون ازطریق سایت از سه‌شنبه ۸ آذرماه ۱۴۰۱
۴ برگزاری آزمون کتبی عصر پنجشنبه ۱۰ آذرماه ۱۴۰۱
۵ بررسی مدارک و شرایط اولیه پذیرفته شدگان آزمون کتبی و اعلام نتیجه اولیه آزمون کتبی متعاقبا اعلام خواهد شد
۶ انجام مصاحبه و تست ورزش متعاقبا اعلام خواهد شد

استخدام در شرکت مشانیر (استخدام جدید)

شرکت مشانیر  به آدرس شیراز، خیابان قصرالدشت، کوچه ۵۹- فرعی ۵۹/۸ پلاک ۱۱۴  و شماره تلفن ۰۷۱۳۶۲۶۸۷۵۵ به منظور تأمین نیروی انسانی مورد نیاز خود از میان واجدین شرایط در مقاطع تحصیلی کاردانی و کارشناسی از طریق برگزاری آزمون کتبی، مصاحبه فنی و طب صنعتی به صورت قراردادی طبق ضوابط قانون کار و تأمین اجتماعی اقدام به جذب نیروی اپراتور به صورت شیفت کار در پستهای انتقال و فوق توزیع استانهای فارس و بوشهر می‌نماید.
مهلت ثبت نام تا ۵ آذر ۱۴۰۱ می باشد.

شرایط عمومی

۱-۱. داشتن تابعیت ایرانی
۲-۱. انجام خدمت دوره ضرورت یا معافیت قانونی دائم (هیچ گونه معافیت پزشکی قابل قبول نیست)
۳- . ۱عدم اعتیاد به مواد مخدر، الکلی و هرگونه مواد روانگردان و دخانیات
۴-۱. نداشتن سابقه محکومیت جزائی مؤثر و سوء پیشینه کیفری
۵-۱. داشتن سلامت جسمانی (فیزیک مناسب بدنی، تکلّم و…) و روانی و هرگونه توانایی لازم برای انجام کار اپراتوری مطابق نظریه طب کار
تذکر : افراد دارای کوررنگی در هر طیفی مورد پذیرش قرار نمی‌گیرند.
۶-۱. دارا بودن شرایط احراز شغل متناسب با جداول نیازهای استخدامی
۷-۱. نداشتن تعهد خدمتی به دیگر سازمانها  و هرگونه منع قانونی استخدام در زمان شروع به خدمت
۸-۱. احراز صلاحیت های عمومی به تأیید مراجع ذی‌صلاح پس از قبولی در آزمون کتبی و مصاحبه

شرایط اختصاصی

۱- ۲. عنوان شغلی کلیه مشاغل ذکر شده، اپراتور ایستگاه برق می باشد و فقط متقاضیان مرد، مجاز به انتخاب کد رشته های شغلی مذکور هستند.
۲-۲. داشتن مدرک فوق دیپلم در یکی از گرایش های کاردانی برق (قدرت، الکتروتکنیک، الکترونیک، مخابرات) یا مدرک مهندسی برق با گرایش شبکه انتقال و فوق توزیع، قدرت یا تکنولوژی برق (قدرت)، الکترونیک، کنترل، مخابرات متناسب با کدرشته محل ذکر شده در جدول۱(ذیل بند۹ این آگهی) الزامی است.
تذکر مهم:  افراد دارای مدرک کارشناسی ارشد برق و بالاتر، تنها به شرطی مجاز به شرکت در این آزمون هستند که مدرک فوق دیپلم یا لیسانس متناسب با شرایط بند ۲-۲ را داشته باشند.
۳-۲. داشتن حداکثر سن ۳۰ سال تمام برای افراد دارای مدرک تحصیلی کاردانی تا تاریخ شروع ثبت نام (صرفا  متولدین ۱۳۷۱/۰۸/۲۳ به بعد مجاز به شرکت در آزمون بامدرک کاردانی می باشند). برای افراد دارای مدرک تحصیلی کارشناسی، حداکثر سن مجاز برای ثبت‌نام،۳۲ سال است (متولدین ۱۳۶۹/۰۸/۲۳ به بعد مجاز به ثبت نام با مدرک کارشناسی هستند).
تذکر ۱: داوطلبانی می‌توانند نسبت به ثبت نام و شرکت در آزمون اقدام نمایند که تا تاریخ آخرین روز ثبت نام (۱۴۰۱/۰۹/۰۵) فارغ التحصیل شده و خدمت وظیفه آنها پایان یافته و یا معافیت آنها قطعی شده باشد.
تذکر۲: داشتن سابقه کار، تأثیری در افزایش سن داوطلب ندارد.
تذکر ۳: طول مدت خدمت سربازی حد اکثر۲۴ماه به سقف سنی اعلام شده در بند ۳-۲ اضافه می‌شود.
تذکر۴: به سقف سن داوطلبان متأهل یک سال و بازاء هر فرزند نیز یکسال، حداکثر  و جمعا تا ۵ سال قابل اضافه شدن است.
۴-۲- داوطلب باید، بومی واجد شرایط شهرستان مورد تقاضا باشد.

تعریف بومی

متقاضیانی  که حداقل دارای یکی از ویژگیهای زیر باشند در محل تقاضا، بومی محسوب می‌شوند:
۱-۴-۲- شهرستان محل تولد داوطلب یا همسر وی، با شهرستان محل مورد تقاضا برای استخدام یکی باشد.
۲-۴-۲- داوطلب حداقل چهار سال از سنوات تحصیلی (ابتدایی-راهنمایی – دبیرستان- دانشگاه) را به صورت متوالی یا متناوب در شهرستان مورد تقاضا برای استخدام طی کرده باشد (ارائه گواهی معتبر از اداره آموزش و پرورش شهرستان یا دانشگاه محل تحصیل)
۳-۴-۲- فرزندان کارمندان رسمی و پیمانی دولت یا نیروهای مسلح (شاغل یا بازنشسته) که شهرستان محل خدمت فعلی یا بازنشستگی آنان با شهرستان محل مورد تقاضا برای استخدام آنان یکی باشد، مشروط به اینکه حداقل ۴ سال در شهرستان مورد تقاضا خدمت نموده باشند (با ارائه گواهی معتبر از کارگزینی محل خدمت یا بازنشستگی).
۴-۴-۲-داوطلب یا پدر یا مادر یا همسر وی حداقل چهارسال سابقه پرداخت بیمه در شهرستان محل تقاضا برای استخدام داشته باشند (پرداخت حق بیمه به مدت تعیین شده صرفا برای یکی از موارد مذکور قابل احتساب است با ارائه گواهی معتبر از اداره تأمین اجتماعی).
تذکر۱: بجز افراد واجد شرایط بند ۱-۴-۲ ، سایر داوطلبان می‌بایست درتاریخ اعلام شده برای تطبیق مدارک، تاییدیه ای از مراجع ذیصلاح متناسب با هریک از بندهای اعلام شده ارائه نمایند (ارائه گواهی سکونت بعنوان مستند بومی بودن افراد قابل قبول نخواهد بود).

نحوه ثبت نام

ثبت نام به صورت الکترونیکی و از طریق سایت اینترنتی به شرح ذیل انجام می‌گیرد:
۱-۳- ورود به پایگاه اینترنتی به آدرس سامانه آزمون، ثبت نام و اعلام نتایج دانشگاه صنعتی شیراز
۲-۳- تکمیل فرم ثبت نام هر مرحله و تأیید آنها
۳-۳- تأییدیه نهایی با توجه به اطلاعات وارد شده توسط داوطلب
۴-۳- دریافت شماره پرونده و کد رهگیری.
تذکر۱: ثبت نام منوط به تکمیل کلیه مراحل و دریافت شماره پرونده و کد رهگیری از سیستم است.

مدارک مورد نیاز

۱-۴- تکمیل برگ درخواست شغل (تقاضانامه ثبت نام): با توجه به اینکه ملاک ثبت نام از متقاضیان تکمیل برگ درخواست شغل است، لازم است در تکمیل آن نهایت دقت به عمل آید.
تذکر۱ : داوطلب با امضای فرم ثبت نام و شرکت در آزمون، صریحا” و تلویحا” اقرار به علم کامل به مفاد آگهی نموده است و در آینده حق هیچگونه اعتراضی نخواهد داشت.
۲-۴- پرداخت وجه ثبت نام به مبلغ هشتصدهزار ریال طریق درگاه پرداخت الکترونیکی سامانه ثبت نام
تذکر۲: پس از واریز وجه، تحت هیچگونه شرایطی هزینه ثبت نام مسترد نمی‌شود.
۳-۴- اسکن یک قطعه عکس ۴× ۳ که بایستی متناسب با توضیحات بند ۵ باشد.
۴-۴-اسکن صفحات کامل شناسنامه -کارت ملی – مدرک تحصیلی – کارت پایان خدمت یا معافیت دائم
۵-۴-داوطلبان می بایست هنگام ثبت نام، آدرس دقیق و شماره تلفن همراه و ثابت و ایمیل خود را به صورت دقیق وارد نمایند . آدرس و شماره تلفن های وارد شده ملاک اطلاع رسانی خواهد بود و چنانچه به داوطلب پیامک یا ایمیل ارسال شده و یا تماس تلفنی گرفته شود و به هر دلیلی پاسخگو نباشد از ادامه فرآیند استخدام کنار گذاشته خواهد شد و حق هیچ گونه اعتراضی نخواهد داشت.
نحوه تهیه فایل تصویر داوطلب:
۱-۵- حجم فایل اسکن عکس ۴×۳ کمتر از ۱۰۰کیلوبایت باشد.
۲-۵- عکسی که تصویر از روی آن تهیه می شود لازم است تمام رخ بوده و در سال جاری تهیه شده باشد.
۳-۵- حتی‌الامکان عکس رنگی و دارای زمینه سفید باشد.

مهلت ثبت نام

۱-۶- متقاضیان واجد شرایط، می توانند از ساعت ۸ صبح روز دوشنبه ۱۴۰۱/۰۸/۲۳ مورخ لغایت ساعت ۲۴ روز شنبه مورخ  ۱۴۰۱/۰۹/۰۵نسبت به ثبت نام الکترونیکی از طریق آدرس اینترنتی سامانه آزمون، ثبت نام و اعلام نتایج دانشگاه صنعتی شیراز اقدام نمایند.
۲-۶- به ثبت نام و ارسال مدارک ناقص ترتیب اثر داده نخواهد شد و وجوه پرداختی به هیچ وجه مسترد نمی‌شود.
۳-۶- در صورت داشتن هرگونه سوال در خصوص ثبت نام در روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۸:۳۰ تا ۱۲:۳۰ با شماره ۰۷۱۳۷۳۵۳۱۰۱ تماس حاصل نمایید (شماره های پشتیبانی صرفا جهت رفع اشکالات ثبت نام می باشد. خواهشمند است به منظور رعایت حقوق سایر شرکت کنندگان از طرح سوالات خارج از موضوع، پرهیز نمایید.)

کارت ورود به جلسه، زمان و مکان آزمون

۱-۷- داوطلبان جهت رویت و پرینت کارت ورود به جلسه آزمون، می توانند از روز سه‌شنبه مورخ ۱۴۰۱/۰۹/۰۸با درج کد ملی در محل مورد نظر در سایت سامانه آزمون، ثبت نام و اعلام نتایج دانشگاه صنعتی شیراز اقدام نمایند.
۲-۷- همراه داشتن کارت ورود به جلسه به همراه اصل شناسنامه یا کارت ملی جهت ورود به جلسه آزمون الزامی است و در غیر اینصورت از ورود افراد به جلسه ممانعت به عمل خواهد آمد.
۳-۷- زمان برگزاری آزمون کتبی روز پنج شنبه مورخ   ۱۴۰۱/۰۹/۱۰ از ساعت ۱۴ الی ۱۶ می باشد. چنانچه به هر دلیلی قرار بر تغییر زمان آزمون باشد، از طریق همین سامانه اطلاع‌رسانی خواهد شد.
۴-۷- مکان  و آدرس  دقیق محل  برگزاری آزمون در کارت ورود به جلسه به اطلاع داوطلبان خواهد رسید.
۵-۷ – برگزاری آزمون جهت داوطلبان استان فارس در شهر شیراز، و استان بوشهر در شهر بوشهر خواهد بود.
۶-۷ -زمان اعلام نتایج آزمون کتبی، حدود یک هفته پس از آزمون است که از طریق همین سامانه اعلام خواهد شد.
۷-۷-در زمان تطبیق مدارک، که تاریخ آن متعاقبا به اطلاع داوطلبان خواهد رسید مصاحبه عمومی، روانشناسی، زبان انگلیسی و آشنایی با کامپیوتر نیز از داوطلبین پذیرفته شده در آزمون کتبی انجام می‌شود و داوطلبین محترم باید کلیه مدارک لازم جهت صحت‌سنجی را ارائه نمایند. بدیهی است به مدارک و مستنداتی که بعد از این تاریخ ارسال شود ترتیب اثر داده نخواهد شد. پس از آن مصاحبه تخصصی برگزارمی شود.
۸-۷- زمان اعلام اسامی پذیرفته شدگان، حدود یک هفته پس از اتمام مصاحبه تخصصی خواهد بود.

مفاد آزمون
۱-۸- تعداد سوالات آزمون ۱۰۰ سوال شامل ۶۰سوال تخصصی (با ضریب۲) در زمینه شغل مورد تقاضا (مدارهای الکتریکی، بررسی سیستمهای قدرت۱،حفاظت، ماشین‌های الکتریکی) و ۴۰ سوال عمومی با ضریب ۱ شامل: زبان انگلیسی، مهارتهای عمومی کامپیوتر و سوالهای سنجش هوش و استعداد و ریاضی ) بصورت تستهای چهار گزینه‌ای دارای نمره منفی خواهد بود که داوطلبان می بایست در مدت ۱۰۰ دقیقه به این سوالات پاسخ دهند.
رشته محل های استخدامی و شرایط مدرک تحصیلی
ردیف نام شهرستان مورد تقاضا تعداد مورد نیاز (مرد) مقطع تحصیلی مورد قبول محدوده بومی
۱ شیراز ۱۰ لیسانس بومی شهرستان شیراز
۲ کازرون ۱ فوق دیپلم یا لیسانس بومی شهرستان کازرون
۳ کوار ۱ فوق دیپلم یا لیسانس بومی شهرستان کوار
۴ لامرد ۴ فوق دیپلم یا لیسانس بومی شهرستان لامرد
۵ خنج ۳ فوق دیپلم یا لیسانس بومی شهرستان خنج
۶ مرودشت و زرقان ۳ فوق دیپلم یا لیسانس بومی یکی از شهرستان های مرودشت یا زرقان
۷ تنگستان و دشتی ۴ لیسانس بومی یکی از شهرستان های تنگستان یا دشتی
۸ گناوه ۳ لیسانس بومی شهرستان گناوه
۹ دیلم ۳ لیسانس بومی شهرستان دیلم
۱۰ دشتستان ۵ لیسانس بومی شهرستان دشتستان
۱۱ کنگان ۲ فوق دیپلم یا لیسانس بومی شهرستان کنگان
تذکرات بسیار مهم
مراحل بعد از برگزاری آزمون
برنامه زمانی آزمون
ردیف عنوان تاریخ
۱ ثبت نام در سامانه دوشنبه ۲۳ آبان ماه ۱۴۰۱ تا ‌شنبه ۰۵ آذرماه ۱۴۰۱
۲ ویرایش اطلاعات داوطلبان دوشنبه ۰۷ آذرماه ۱۴۰۱
۳ صدور کارت ورود به جلسه آزمون از طریق سایت از سه شنبه ۰۸ آذرماه ۱۴۰۱
۴ برگزاری آزمون کتبی عصر پنجشنبه ۱۰ آذرماه ۱۴۰۱
۵ بررسی مدارک و شرایط اولیه پذیرفته شدگان آزمون کتبی و اعلام نتیجه اولیه آزمون کتبی متعاقبا اعلام خواهد شد
۶ انجام مصاحبه متعاقبا اعلام خواهد شد

ثبت نام

تقویم آزمون:
مهلت ثبت نام: تا ۰۵ آذر ۱۴۰۱
ویرایش اطلاعات: ۰۷ آذر ۱۴۰۱
دریافت کارت آزمون: ۰۸ آذر ۱۴۰۱
زمان برگزاری آزمون: ۱۰ آذر ۱۴۰۱

جهت ثبت نام کلیک نمایید


منبع:بازار کار

فال حافظ امروز ۲۸ آبان با تفسیر دقیق و زیبا/عشق در هر گوشه‌ای افسانه‌ای خواند ز من


کلیک کنید و عضو شوید

کانال اول فارس در روبیکا

 کانال اول فارس در  ایتا 

 کانال اول فارس در سروش

 کانال اول فارس در  بله 

 کانال اول فارس در  آیگپ

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

آرزو پنجشنبه , ۲۶ آبان ۱۴۰۱ - ۱۸:۴۹

حتما این همه شرط و شروط با ماهی ۴ و ۵ تومن

حبیب چهارشنبه , ۲۵ آبان ۱۴۰۱ - ۱۸:۰۴

فکر کنم برای ریاست جمهوری ثبت نام میکردم راحت تر باشه

ناشناس سه شنبه , ۲۴ آبان ۱۴۰۱ - ۲۳:۳۹

درود فکر کردم برای وزارت امور خارجه استخدام میکنید .با ابن همه شرط و شروط

آخرین اخبار