چاپ کد خبر: 53997
25 اردیبهشت 1400

آیت الله رئیسی ثبت نام کرد+فیلم

ثبت نام رئیسی

به گزارش اول فارس ؛ آقای سید ابراهیم رئیسی پس از ثبت نام در انتخابات ریاست جمهوری در جمع خبرنگاران گفت: دیدن وضع معیشت مردم و مشکلات بیکاری، گرانی، سفره مردم و وضعیت اقتصادی جامعه دغدغه جدی را برای انسان ایجاد می‌کند و می‌توان با امکانات و نیروی انسانی جوان کشور و ذخیره مادی و معنوی کشور می‌توان درد و رنج مردم را کاهش داد و ناامیدی را تبدیل به امید کرد.

آقای رئیسی با بیان اینکه حضور بنده در این عرصه اجابت به دعوت مردم و نخبگان است، افزود: اگرچه تشکل‌های سیاسی بسیار دعوت کرده‌اند، اما حضور من مستقل است و حضور من نافی هیچ کس نیست.
وی تاکید کرد: همه در انتخابات مشارکت کنند حتی کسانی که ناامید هستند.

داوطلب انتخابات ریاست جمهوری افزود: من خود را رقیب فساد و اشرافی‌گری می‌دانم نه گروه و حزب‌های سیاسی. من بنای ستاد‌های انتخاباتی آنچنانی را ندارم؛ مردم خانه‌هایشان را به ستاد تبدیل کنند.

با دولتی قوی می‌توان ناامیدی‌ها تبدیل به امید کرد

سید ابراهیم رئیسی داوطلب سیزدهمین دوره ریاست جمهوری گفت: می‌توان با تشکیل دولت قوی درد و رنج مردم را کاهش داد و ناامیدی را تبدیل به امید کرد.
حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رئیسی پس از ثبت نام در انتخابات ریاست جمهوری افزود: گروه‌های مختلف از تشکل ها، افراد روحانی، استادان، دانشجویان، کارگران، کشاورزان و تولید کنندگان و سرمایه گذاران از بنده برای حضور در عرصه انتخابات دعوت کردند و بنده برای اجابت این دعوت به صحنه آمدم.
آقای رئیسی گفت: برخی دوستان و دغدغه‌مندان به دلیل حساسیت قوه قضاییه تاکید می‌کردند که تحول در قوه باید ادامه یابد و امر مبارزه با فساد و اجرای عدالت ادامه پیدا کند.وی افزود: این موضوع دغدغه درستی است، اما در کنار آن با امر مهم‌تر و با اولویت قوه قضاییه مواجه هستیم.
آقای رئیسی تاکید کرد: من به عنوان نامزد مستقل در انتخابات شرکت می‌کنم.

ایجاد دولت مردمی برای شکل‌گیری ایران قوی

داوطلب سیزدهمین انتخابات ریاست جمهوری گفت: باید دولتی مردمی برای شکل‌گیری ایرانی قوی روی کار بیاید.
حجت‌الاسلام والمسلمین ابراهیم رئیسی با بیان اینکه در انجام وظیفه شکست وجود ندارد تصریح کرد: اداره کشور خط و جناح و گروه سیاسی نمی‌شناسد و حل مسائل را در گرو حضور مردم می‌دانم.
وی افزود: بانیان و شرکای وضع موجود جامعه نمی‌توانند مدعی تغییر وضعیت باشند به نحوی که ناامیدی در جامعه زیاد شده و باید به آن خاتمه داد.
اقای رئیسی گفت: با توجه به مسئولیت قضایی که داشتم برنامه من این نبود که برای ریاست جمهوری اقدام کنم، اما شرایط به نحوی پیش رفت که گفتم اگر نیایم این موضوع فرار از مسئولیت است.
وی تصریح کرد: در قوه قضاییه سعی کردم اقداماتی امیدوارکننده داشته باشم، اما درخواست‌های فزاینده از سوی جامعه نخبگان و دغدغه‌ها برای من مسئولیت جدیدی ایجاد کرد.
اقای رییسی گفت: اهمیت دستگاه اجرایی بیشتر از قوه قضاییه است و در دستگاه اجرایی می‌توان بستر‌های فساد زا را اصلاح کرد و از ریشه خشکاند در این صورت خیلی از ناهنجاری‌های اقتصادی و اجتماعی را نخواهیم داشت و بسیاری از پرونده‌ها و مسائل قوه قضاییه کاهش می‌یابد.
وی تاکید کرد: به دنبال پست و مقام و قدرت نیستم و برای پاسخ به درخواست مردم و گره‌گشایی آمده‌ام.
این داوطلب انتخابات همچنین درباره برنامه سیاست خارجی خود گفت: ما با همه کشور‌ها به ویژه کشور‌های همسایه تعامل خواهیم داشت و کسانی که با ما دشمنی نداشته باشند به صورت دوستانه عزتمندانه و مقتدرانه با آن‌ها تعامل می‌کنیم.

برچسب ها:
نظرات خود را برای ما ارسال کنید

آخرین اخبار