الهه حصاری بازیگر سینما و اهل ایران است.الهه حصاری در مصاحبه رادیویی حاشیه مراسم فیلم فجر با فرزاد حسنی در سال ۱۳۸۷ سال تولد خود را ۱۳۶۲ عنوان کرد.الهه حصاری در برنامه دورهمی در گفت و گو با مهران مدیری خود را متولد ۱۳۶۹ عنوان کرد .الهه حصاری لیسانس زبان انگلیسى و فوق دیپلم تریبت بدنى است. الهه حصاری دوره دبیرستان در گروه‌های تئاتر دبیرستان شرکت داشته و دوره کلاسهای بازیگری مؤسسه فرهنگی هنری چهره‌های ماندگار را با کسب رتبه ممتاز پشت سر گذاشته است.
 

الهه حصاری 3

اولین حضور وی در سینما سال ۸۶ در فیلم نطفه شوم بود

وی تاکنون در چندین اثر سینمایی حضور داشته است. وی همچنین در مجموعه شوخی کردم و در حاشیه مهران مدیری هم به ایفای نقش پرداخته است .

وی در سریال هشت و نیم دقیقه که ایام پاییز ۹۵ از شبکه دو پخش میگردد در  نقش یلدا  حضور دارد و می توان گفت این اولین مجموعه تلویزیونی وی می باشد که در آن به عنوان یکی از کاراکترهای اصلی داستان حضور دارد و بعد از آن با سریال ممنوعه توانست بیشتر مورد توجه قرار بگیرد.

الهه حصاری مجرد است؟!

وی تا کنون ازدواج نکرده است و مجرد می باشد.  از الهه حصاری عکسی با مردی انتشار یافته است که خیلی ها بر این باورند او نامزد یا شوهرش است  خیلی ها از اختلاف سنی این خانم بازیگر با شوهر احتمالی اش تعجب کرده اند و خیلی ها بر این باور هستند این مرد شوهر الهه حصاری نیست البته خودش در این خصوص سکوت کرده است!

توجه الهه حصاری به سلامت و تغذیه

الهه حصاری حدود هشت سال است نوشابه و نان سفید نخورده است. او همیشه از نان جو و نان های سبوس دار استفاده می کند. همچنین استفاده از میوه و سبزیجات زیاد را در وعده های غذایی اش جا می دهد و به جای استفاده از میان وعده هایی با خاصیت کم، از نوشیدنی ها و مواد طبیعی و پر خاصیت استفاده می کند.

علاقه ی زیاد الهه حصاری به عطر

الهه علاقه ی زیادی به عطر دارد و دوست دارد از برندهای مختلف و هر عطر جدیدی که می آید را امتحان کند. برند مورد علاقه ی او “لانکوم” و “جیوانچی” است.

الهه حصاری 1 1

الهه حصاری 2

الهه حصاری 4

الهه حصاری 5