چاپ کد خبر: 10502
4 مرداد 1398

احتمال برگزاری انتخابات تمام الکترونیک در فارس

نتیجه تصویری برای انتخابات تمام الکترونیک

‌معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری فارس با تاکید بر اینکه برگزاری نیمه الکترونیک انتخابات قطعی است، از احتمال برگزاری انتخابات تمام الکترونیکی در بعضی از شهرستان‌های این استان خبر داد.

‌به گزارش اول فارس ، عبدالرضا قاسمپور در دومین جلسه کمیته فناوری اطلاعات ستاد انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و انتخابات میان‌دوره‌ای پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری، با اشاره به روند اجرایی انتخابات در ادوار گذشته از همه اعضا خواست همچون گذشته همکاری لازم را در برگزاری هر چه باشکوه تر انتخابات به کار گیرند .

رئیس کمیته فناوری اطلاعات ستاد انتخابات استان فارس با تاکید بر اینکه همه اعضا باید تلاش کنند زمینه حضور و مشارکت گسترده مردم را در انتخابات  فراهم کنند، خاطرنشان کرد: لازمه این مشارکت گسترده مردم برگزاری مناسب انتخابات و توجه به تمهیدات مورد نیاز در این راستا است‌.

قاسمپور، فناوری اطلاعات را لازمه برگزاری انتخابات دانست و افزود: اعضای کمیته انتخابات برنامه‌های لازم برای توسعه زیرساخت‌های ارتباطی مرکز استان و شهرستان‌ها و فراهم‌ کردن سایر تجهیزات الکترونیکی را تدوین کرده و انتخاباتی آرام و قانونمند را رقم بزنند.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری فارس یادآور شد: برگزاری انتخابات پرشور و قانونمند در بعضی شهرستان‌ها نیازمند وحدت و همدلی و همراهی مسئولان است‌.

عبدالرضا قاسمپور با بیان اینکه استاندار فارس بر لزوم جلوگیری از تکرار مشکلات گذشته تاکید کرده است، عنوان کرد: باید به تقویت نقاط قوت دوره‌های پیشین انتخابات و بر طرف کردن نقاط ضعف آن‌ها بپردازیم و پیش‌بینی‌های لازم در جهت رفع مشکلات احتمالی را در دستور کار قرار دهیم‌.

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

آخرین اخبار