چاپ کد خبر: 45601
28 بهمن 1399

اخاذی یک میلیاردی پزشک قلابی از معتادان در آباده

فرمانده انتظامی “آباده” از دستگیری دکتر قلابی که با تهدید، یک میلیارد ریال از معتادان اخاذی کرده بود خبر داد.  

به گزارش اول فارس ، سرهنگ “سیدابوالفضل مسعودی”با اعلام این خبر بیان کرد: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر “آباده” با اقدامات فنی و تخصصی مطلع شدند فردی با معرفی خود به عنوان دکتر، بدون داشتن هیچگونه تخصص و یا مجوزی در سطح شهرستان، اعتماد معتادان را جلب کرده و سپس با اخاذی و دریافت مبالغ زیاد، به ظاهر اقدام به درمان آنان می‌کند که بررسی موضوع در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: با توجه به تهدید جدی علیه بهداشت شهروندان، معتادین و همچنین دخالت متهم در امورات پزشکی، ماموران با اقدامات فنی و پلیسی موفق به شناسایی و دستگیری دکتر قلابی شدند.

فرمانده انتظامی “آباده” با بیان اینکه متهم به بزه انتسابی خود مبنی بر اخاذی یک میلیارد ریالی از ۱۵ نفر شهروند معتاد اقرار کرد، عنوان داشت: در بازرسی از مخفیگاه وی، یک هزار و ۵۰۰ بسته انواع قرص‌های روان گردان، کدئین و مرفین دار، ۲ دستگاه فشار خون، انواع تجهیزات حجامت و تزریقات، سوزن و نخ‌های مخصوص جراحی کشف شد.

این مقام انتظامی با بیان اینکه ارزش داروهای کشف شده برابر نظر کارشناسان، ۱۰۰ میلیون ریال برآورد شده است، گفت: متهم پس از سیر مراحل قانونی، روانه زندان شد.

عضو گروه واتساپ اول فارس شوید

واتساپ

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

آخرین اخبار