چاپ کد خبر: 62062
3 مرداد 1400

اخلال گران در عرضه و قیمت گذاری کاذب بازار مرغ دستگیر شدند

مرغ 16

به گزارش اول فارس ، فرمانده انتظامی استان بوشهر از شناسایی و دستگیری ۲ فرد سودجو خبر داد که باعث اخلال ۱۳۵ میلیارد ریالی در بازار مرغ شده بودند.

سرهنگ حیدر سوسنی اظهار کرد: با توجه به کمبود، گرانی و نوسانات قیمت بازار مرغ، شناسایی اخلال گران در عرضه و قیمت گذاری کاذب بازار مرغ در دستور کار پلیس امنیت اقتصادی استان قرار گرفت.

وی افزود: در پی تلاش‌های تخصصی و پلیسی، فرد سودجویی در حوزه بازار مرغ در سطح استان بوشهرشناسایی شد که ضمن ارتباط با برخی مرغداران اقدام به خرید گسترده مرغ با قیمتی بالاتر از قیمت مصوب کرده بود.

به گفته فرمانده انتظامی استان بوشهر،متهم دستگیر شده به صورت سازمان یافته در ارتباط و هماهنگی با برخی مرغداران درحوزه عرضه خارج از شبکه، اقدام به خرید گسترده مرغ از مرغداران با قیمت بالاتر از قیمت مصوب کرده و بدون مجوز به استان های فارس، خوزستان و کهگیلویه‌وبویراحمد منتقل می‌کرد.

وی عنوان کرد: این اخلالگر بازار مرغ، همدستی داشت که وی نیز شناسایی و با مجوز مقام قضایی دستگیر شد

عضو شورای تامین استان گفت: اسناد و مدارک موجود بیانگر نقش این دو متهم در التهاب و اخلال بازار مرغ به علت خروج بدون مجوز و سازمان یافته مرغ به خارج از استان بوده است.

فرمانده انتظامی استان خاطرنشان کرد: متهمان در مواجهه با مستندات کارشناسان پلیس امنیت اقتصادی به انتقال بدون مجوز ۶۰۰ تن مرغ خارج از شبکه توزیع در ۴ ماه گذشته و اخلال ۱۳۵میلیارد ریالی در شبکه توزیع اعتراف کردند.

سرهنگ سوسنی با بیان اینکه هر دو متهم در اختیار مقام قضایی قرار گرفتند تصریح کرد:تلاش برای شناسایی و دستگیری سایر افراد مرتبط با این پرونده ادامه دارد.

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

آخرین اخبار