چاپ کد خبر: 91024
7 مرداد 1401

ادارات دولتی استان یزد ‌روز شنبه ۸ مرداد تعطیل شد

‌معاون استاندار یزد گفت: ادارات دولتی یزد ‌فردا شنبه در پی جاری شدن سیل تعطیل هستند.

یزد
به گزارش اول فارس به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری یزد، محمدعلی شاه حسینی‌ معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری یزد از تعطیلی کلیه ادارات، بانک‌ها و دستگاه‌های اجرایی، واحدهای تولیدی، بخش خصوصی، مراکز صنعتی، اصناف و بازار استان در روز شنبه ۸ مرداد به جز دستگاه های خدمت رسان خبر داد.
جمعه ۰۷ مرداد ۱۴۰۱
به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری یزد، مهندس شاه حسینی از تعطیلی ادارات، بانک‌ها و دستگاه‌های اجرایی، واحدهای تولیدی، بخش خصوصی، مراکز صنعتی، اصناف و بازار استان در روز شنبه خبر داد.
گفتنی است، تعطیلی مذکور شامل مراکز امدادی درمانی بهداشتی اورژانس ۱۱۵ آتش نشانی ها بیمارستان ها بخش های عملیاتی دارای نوبت کاری فرمانداری ها شهرداری‌ها هلال احمر و سایر دستگاه‌های خدمات‌رسان شامل آب برق گاز و تلفن نخواهد شد.

بر اساس این گزارش ، پس از اینکه روز گذشته در نقاط مختلف استان یزد بارندگی‌های گسترده سبب ایجاد سیل شده بود، این بارش‌ها از بامداد امروز در یزد هم آغاز شد.شدت بارش باران در شهر یزد به حدی زیاد بوده است که در عرض کمتر از چند دقیثه روان آب در نقاط مختلف شهر آغاز شد و به فاصله کمتر از یکساعت خیابان‌ها و کوچه‌های شهر یزد سیلابی شدند.

با وجودی که هنوز میزان بارش به صورت دقیق مشخص نیست و همچنان باران در حال باریدن است اما تا همین میزان هم در شهر یزد کم سابقه و حتی شاید بتوان گفت بی‌سابقه بوده است.آب در بسیاری از نقاط شهر یزد از پیاده‌رو‌ها و جداول هم بالاتر آمده و به زیر زمین برخی از منازل وارد شده که خسارت‌های مالی به دنبال داشته است.در حال حاضر از شدت باران کاسته شده اما همچنان بارندگی در حال انجام است.

 

برچسب ها:
نظرات خود را برای ما ارسال کنید

آخرین اخبار