چاپ کد خبر: 44939
21 بهمن 1399

ادامه بگیر و ببند مراکز غیرمجاز زیبایی در شیراز

مرکز زیبتیی زنانه و مردانه شیراز

به گزارش اول فارس، دکتر اورنگ ایلامی با اشاره به افزایش انجام فعالیت پزشکی در برخی مراکز بدون مجوز بیان کرد: روزانه با شکایاتی مواجه هستیم که نشان می‌دهد در مراکز غیرمجاز، فعالیت‌های بهداشتی و پزشکی انجام می‌شود.
وی با تاکید بر اینکه مجوز فعالیت قانونی حوزه درمان، باید از اداره صدور پروانه‌های معاونت درمان دانشگاه صادر شود، افزود: باید پزشکان و پیراپزشکان پیش از همکاری یا عقد قرارداد با افراد و مراکز درمانی، نسبت به وجود مجوز قانونی فعالیت، اطمینان حاصل کنند.
ایلامی با اشاره به برخورد قانونی با متخلفان و فعالان سودجو در حوزه درمان به عنوان تهدیدکنندگان سلامت جامعه یادآور شد: در همین راستا، ۶ مرکز ارایه خدمات دندانپزشکی، پنج کلینیک پوست، مو و زیبایی، چهار مرکز عینک سازی و دو مرکز طب سنتی به دلیل انجام فعالیت‌های غیر مجاز تعطیل و به مراجع قضایی معرفی شدند.
سرپرست معاونت درمان دانشگاه با تاکید بر اینکه ارتقای سلامت نیازمند همکاری و همیاری هموطنان است، از مردم خواست تا به مراکز دارای مجوز مراجعه کنند و در صورت مشاهده تخلف، موضوع را به سامانه ۱۸۱۹ مرکز پایش مراقبت‌های درمانی دانشگاه اطلاع دهند.

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

آخرین اخبار