چاپ کد خبر: 68026
29 شهریور 1400

ادمین پیج کراش یاب در مرودشت گیر افتاد+جزئیات

فرمانده انتظامی مرودشت از شناسایی و دستگیری ادمین پیج اینستاگرامی تحت عنوان”کراش یاب مرودشت” در این شهرستان خبر داد.

به گزارش  سرویس حوادث اول فارس، سرهنگ “فرشید زینلی” با اعلام این مطلب  گفت: این روزها موضوعی تحت عنوان کراش زدن یا کراش داشتن در فضای مجازی در بین کاربران رایج شده که به معنای عشق پنهانی و یکطرفه است و در آن افراد با یک سری روابط پنهان و آشکار با یکدیگر وارد ارتباطات مجازی می شوند.

کراش یاب

وی افزود: به دنبال رصد و گشت زنی‌های مستمر فضای‌ مجازی توسط کارشناسان این پلیس در راستای مقابله با انحرافات اخلاقی که یکی از عوامل ایجاد مشکلات روحی وروانی برای جوانان می باشد، عامل انتشار در شبکه‌های اجتماعی، صفحه ای با بیش از ۳ هزار دنبال کننده در اینستاگرام مشاهده و موضوع در دستور کار پلیس فتا قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان مرودشت ادامه داد: ادمین صفحه مذکور که پسر جوان ۲۰ ساله می باشد شناسایی و با دستور مقام قضایی احضار و ضمن اقرار به جرم ارتکابی اعلام کرد افراد زیادی را از طریق صفحه خود در فضای مجازی اغفال کرده است که با دستور مقام قضایی صفحه مذکور مسدود و متهم جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شد.

وات 1

سرهنگ زینلی هشدار داد: شناسایی و رصد تحرکات مجرمانه این افراد در فضای مجازی در دستور کار پلیس فتا قرار دارد و جوانان نیز باید هوشیار باشند از طریق این صفحات اطلاعات شخصی خود را افشا نکنند.

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

آخرین اخبار