چاپ کد خبر: 7115
21 اردیبهشت 1398
مديركل محيط زيست فارس:

اردیبهشت زمان هرس درخت نیست/ طرح دعوی حقوقی می‌کنیم

نتیجه تصویری برای سعید محمودی محیط زیست

به گزارش اول فارس ، سعید محمودی در شیراز، تاکید کرد: جدای از اینکه پرنده‌ای در درخت لانه دارد یا خیر؟ زمان هرس در دوران باروری گیاه و پرندگان و فصل بهار نیست.

وی درگیری شدید بین نیروهای حفاظت محیط زیست و پیمانکار شهرداری منطقه یک شیراز را تایید و اضافه کرد: توهین و افتراهایی نسبت به نیروهای ما روا داشته اند که به این واسطه شکایت حقوقی کرده ایم.

مدیرکل محیط زیست فارس گفت: ماهیت هرس درخت در فصل بهار و از بین بردن درخت و لانه پرنده‌ها اشتباه بوده، در حالی‌که کشور در تهدید حشرات به سر می‌برد.

محمودی با بیان اینکه اگر جلوی نیروهای شهرداری را نمی‌گرفتیم بیش از ٢٠٠ درخت قلع و قمع می‌شد، گفت: درگیری و لجاجت نیروهای شهرداری به حدی بود که تا ساعت ١۴ بعدازظهر روز پنج شنبه ١٩ اردیبهشت به طول انجامید و سرانجام با حضور نیروی انتظامی درگیری به اتمام رسید.

مدیرکل حفاظت محیط زیست فارس خاطرنشان کرد: در حال تعیین خسارت و اعلام دادخواست علیه شهرداری هستیم.

براساس این گزارش ،عصر پنجشنبه ١٩ اردیبهشت روابط عمومی حفاظت محیط زیست فارس خبری در خصوص هرس درختان در خیابان اردیبهشت شیراز اطلاع داد و با انتشار تصاویری مدعی شد که هرس درخت در فصل زاد آوری پرندگان موجب وارد شدن خسارت به لانه، تخم و جوجه پرندگان شده است.”منبع:ایسنا”

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

آخرین اخبار