چاپ کد خبر: 68402
2 مهر 1400

ارزانترین و گرانترین مناطق برای خرید آپارتمان در اصفهان

بر اساس داده‌های موجود در آگهی‌ها سایت های خرید و فروش و آگهی ، فهرستی از متوسط قیمت خرید آپارتمان در برخی از مناطق کلان‌شهراصفهان به دست آمده است. در گزارش زیر، متوسط قیمت آپارتمان در شهر اصفهان را در دهه دوم شهریور می‌خوانید. 

اصفهان

به گزارش اول فارس، بر اساس آگهی‌های ثبت شده در سایت دیوار در ده روز گذشته، متوسط قیمت هر متر آپارتمان مسکونی در برخی از محله‌های کلان‌شهر اصفهان و حومه به دست آمده است.

بر اساس داده‌های موجود در جدول زیر، شهر جدید فولادشهر در حومه اصفهان با متوسط قیمت ۶ میلیون تومان از ارزان‌ترین مناطق اصفهان برای خرید خانه محسوب می‌شود. در کنار آن، بهارستان و شهر شاهین شهر با متوسط قیمت هر متر ۱۰ میلیون تومان از دیگر مناطق ارزان اصفهان هستند.

در بین محله‌های پرطرفدار و پرآگهی اصفهان، ۴ محله متوسط قیمت آپارتمان بین ۱۰ تا ۲۰ میلیون تومان داشته‌اند. به‌عنوان مثال، قیمت هر متر مربع آپارتمان ۲ تا ۵ سال ساخت در ملک شهر، ۱۴ میلیون تومان و در محلات اشراق و خانه اصفهان حدود ۱۸ میلیون تومان ثبت شده است.

با توجه به آگهی‌های ثبت شده در دیوار اصفهان، متوسط قیمت محلات تالار و جابر انصاری در شهر اصفهان با ثبت قیمت ۲۲ میلیون تومان در کنار محله بزرگمهر با قیمت ۲۶/۶ میلیون تومان، از محله‌های گران‌قیمت اصفهان هستند. البته احتمالا محله‌هایی با قیمت متوسط بیشتر هم در شهر اصفهان هستند که به‌خاطر تعداد پایین آگهی در بازه مذکور، در این جدول منتشر نشده‌اند.

جدول قیمت آگهی‌های فروش آپارتمان ۲ تا ۵ سال ساخت در اصفهان (دهه دوم شهریور ۱۴۰۰)

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

آخرین اخبار