چاپ کد خبر: 61442
29 تیر 1400

ازدواج نوید محمد زاده با بازیگر محبوب افغان+عکس

نوید محمدزاده بازیگر سینمای ایران در صفحه مجازی خود خبر از ازدواجش داد.

به گزارش اول فارس،نوید محمدزاده  بازیگر سینمای ایران در صفحه مجازی خود با انتشار عکسی خبر ازدواجش را با فرشته حسینی بازیگر سینما به صورت رسمی اعلام کرد.

فرشته حسینی و نوید محمدزاده در سریال نمایش خانگی “قورباغه ” هم بازی بودند.

نوید محمد زاده سپیده حسینی

فرشته حسینی 4

وی از پدر و مادری مهاجر و افغانستانی‌تبار در تهران زاده شد. او در خانواده‌ای پرجمعیت به دنیا آمد و شش خواهر و یک برادر دارد. او از دانش‌آموختگان اصغر محبی، مهتاب نصیرپور، محمد رحمانیان بازیگران پیشکسوت سینما و تلویزیون ایران است.

فرشته حسینی فعالیت هنری‌اش را زمانی که ۹ سال سن داشت آغاز کرد و به‌خاطر حساسیت‌هایی که خانواده‌اش داشتند فعالیتش را از تئاتر شروع کرد. وی در کنار تئاتر در فیلم‌های سینمایی و مستند هم بازی کرده‌است.

220px Fereshteh Hosseini

فرشته حسینی متولد۶ اردیبهشت ۱۳۷۶ بازیگر اهل افغانستان ساکن ایران است.

او نخستین‌بار بازی در فیلم مستند من یک بازیگر شادم به کارگردانی سامره رضایی در سال ۱۳۹۴ جلوی دوربین رفت. همچنین با بازی در فیلم رفتن به کارگردانی نوید محمودی در جشنوارهٔ بین‌المللی فیلم مراکش موفق به کسب بهترین بازیگر زن برای بازی در این فیلم شد.

نوید محمد زاده 1

نوید محمدزاده (زادهٔ ۱۷ فروردین ۱۳۶۵)بازیگر ایرانی است. نقش‌آفرینی وی در فیلم عصبانی نیستم موجب تحسین بسیاری از منتقدین گردید، تا جایی که بسیاری محمدزاده را شایستهٔ دریافت سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول مرد در سی‌ودومین دورهٔ جشنوارهٔ فیلم فجر می‌دانستند. همچنین وی ۲ بار پیاپی موفق به دریافت سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل مرد جشنوارهٔ فیلم فجر و همچنین تندیس بهترین بازیگر مرد جشن حافظ گردیده‌است. نوید محمدزاده اولین تجربه حضور در نمایش خانگی را با سریال قورباغه به کارگردانی هومن سیدی آغاز کرد.

نوید محمدزاده در ۱۷ فروردین‌ماه سال ۱۳۶۵ در استان تهران متولد شد اما اصالتاً اهل شهرستان مهران و کُرد است. تا دو سالگی در تهران بود و بعد از آن به ایلام رفت و تا اتمام دوره راهنمایی در آنجا ماند. وی دارای مدرک تحصیلی فوق‌دیپلم عمران می‌باشد.

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

ناشناس چهارشنبه , ۳۰ تیر ۱۴۰۰ - ۸:۱۴

مبارک انشاالله

بهنام سه شنبه , ۲۹ تیر ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۶

ازدواج در نگاه اول

ناشناس سه شنبه , ۲۹ تیر ۱۴۰۰ - ۶:۲۴

ماشاءالله مبارک ان شاء الله باهم روزهای ی زندگی خوبی داشته باشی

آخرین اخبار