چاپ کد خبر: 23078
17 اسفند 1398

از ورود خودروهای غیربومی به لارستان جلوگیری می‌شود/شناسایی ۳ مورد قطعی «کرونا» در لار

رئیس بیمارستان امام رضا(ع) لارستان از ابتلای ۳ مورد قطعی به بیماری «کووید ۱۹» در این شهرستان خبر داد.

اول فارس|اخبار لارستان : بهزاد رضایی  از ابتلای ۳ مورد قطعی به بیماری «کووید ۱۹» در این شهرستان خبر داد و اظهار داشت: خوشبختانه با تلاش پرسنل بیمارستان و همکاران، تنها بیماری که از چند روز قبل در بیمارستان لار بستری بود، وضعیت جسمی و روحی خوبی برخوردار است.

وی با ابراز خرسندی از بهبودی این بیمار، افزود: زمینه ترخیص این بیمار فراهم است و پس از ترخیص، در قرنطینه خانگی قرار خواهند گرفت.

رئیس بیمارستان امام رضا(ع) لارستان با بیان اینکه سه مورد جدید که امروز تشخیص قطعی داده شد، اهل شهر لار هستند، تصریح کرد: متأسفانه هر ۳ مورد سابقه سفر به تهران را داشتند.

رضایی به منفی شدن پاسخ‌های آزمایش ۴ مورد مشکوک به بیماری کرونا در لارستان اشاره کرد و ادامه داد: ۳ نفر مشکوک به بیماری کرونا در قرنطینه هستند و منتظر جواب آزمایش‌های آنها هستیم.

وی از کنترل مبادی ورود و خروجی لارستان با مشارکت اورژانس ۱۱۵، معاونت بهداشتی، نیروهای هلال احمر و نیروهای نظامی و انتظامی خبر داد و خاطر نشان کرد: اقدامات مراقبتی و پیشگیرانه در مبادی ورودی به ویژه در محور شمال به جنوب یعنی جهرم به لار در حال انجام است.

رضایی با اذعان به ایجاد محدودیت تردد در محورهای مواصلاتی لارستان با کمک فرمانداری ویژه لارستان و نیروهای نظامی، اضافه کرد: خودروهایی که دارای پلاک بومی منطقه لارستان نباشند، تا حد امکان از ورود آنها جلوگیری می‌شود تا از همان ابتدا به نوعی پیشگیری از مبادی ورودی انجام شود.

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

آخرین اخبار